Hayatında birisi varken bir başkasıyla görüşmek aldatmaya girer mi?

Sorum şöyle ama lütfen dinlemeden linçlemeyin 😄 7-8 aylık bir ilişkim var güzel gidiyor uyumlu eğlenceli ve istekli bir çiftiz ama yaklaşık bir ay önce kuruma yeni bir memur geldi 21-22 yaşlarında sanki bana ilgisi var ve benden hoşlanıyor gibi hatta belli de ediyor işte çok sempatiksin çok tatlısın falan gibisinden ilgisini belli ediyor ve son 1 haftadır daha sık görüşmeye başladık hayatımda birisinin olduğunu ilk konuşmaya başladığımız gün söyledim ama hâlâ ilgisi devam ediyor bana karşı benim ilgim veya hoşlantım yok yalnız sohbeti falan güzel eğlenceli bir kız burada tek yaşıyor ev bulurken yardımcı olmuştum ve dün beni kahveye davet etti gidip gitmeme konusunda kararsızım istenmeyen durumlar yaşanabilir mi ve bu durum aldatmaya girer mi?
Hayatında birisi varken bir başkasıyla görüşmek aldatmaya girer mi?
Cevapla