Merhaba kız arkadaşıma 20 lira bayram harçlığı attım diye kavga ettik ayrılma derecesine geldik?

merhaba kız arkadaşım instagramdan story atmıştı iyi bayranlar diye ibanda eklemiş bende 20 lira gönderdim, çok şükür durumumda iyi , bana dediki kendimi hiç bukadar aşağılanmış hissetmedim iyi hizmet eden garsona bile o parayı veriyorsun senin için değerim bukadar azmi deyip beni çok kırdın dedi yanlış sonra parayı geri gornerdi bana yanlış anlamayin para goz birisi değildir yüksek mebla atsam yine geri gonderirdi sizce napmaliyim kendimi nasil affetiririm
Merhaba kız arkadaşıma 20 lira bayram harçlığı attım diye kavga ettik ayrılma derecesine geldik?
Cevapla