Kendimi çok yalnız hissediyorum, ne flörtüm ne sevgilim var. Ne yapabilirim?

Ne flörtüm, ne sevgilim ne de doğru dürüst arkadaşım var. Mesela şu an biraz modum düşük ama arayıp dertleşebileceğim kimsem yok hayatımda. Birkaç tane arkadaşım var aslında başka şehirde ama onları da arasam takma kafana, boşver ya da hayırlısı olsun gibi klasik sözler ile geçiştirirler. İlla bir aşk aramıyorum ama insan bazen hayatındaki şeyleri paylaşabileceği birisini istiyor hayatında.
Güncellemeler
+1 yıl
Abi hepiniz mi yıkıksınız ya? Ama benim kadar değilsinizdir bence
Kendimi çok yalnız hissediyorum, ne flörtüm ne sevgilim var. Ne yapabilirim?
Cevapla