Sevgilim rahatsız olduğu için erkek arkadaşımla konuşmayı kestim ama bana özel günlerde yazıyor. Bunu sevgilime söylemeli miyim?

Sevgilimle ciddi düşünüyoruz ve çok güzel giden bir ilişkim var yaklaşık iki yıldır. Onunla beraber olduğum için erkek arkadaşa ihtiyaç duymuyorum zaten konuştuğum bir erkek arkadaşım vardı. Benim dershanede zamanlarından bir arkadaşım vardı. Ne çok yakındık ne uzak ama bana mesaj atıyordu. Böyle çok arkadaşsı davranmıyordu ama aramız fena değildi. Sevgilim onu pek haz etmediğini, bana farklı gözle yaklaştığını düşündü davranışlarından. Ben de bu yüzden samimiyeti azalttım onunla ve sonra numarasını sildim. Sonra bu arkadaşım, ortak kız arkadaşımıza bunun nedenini sorunca kız arkadaşım açıklamış sevgilisi rahatsız olmuş diye o da anlayış göstermiş. Ama her bayram ve doğum günlerimde bana yazıyor. Yani biliyor ki kız zor durumda kalabilir veya istemiyor numaramı silmiş ama hala daha yazıyor. Ve ben sevgilime doğum günümde yazdığını falan söylemedim iş uzamasın diye. Bu durum söylenmeli mi?
Sevgilim rahatsız olduğu için erkek arkadaşımla konuşmayı kestim ama bana özel günlerde yazıyor. Bunu sevgilime söylemeli miyim?
Cevapla