Sevgilim ten rengim ile ilgili böyle dedi sizce çok mu takıyorum?

Sevgilim ten rengim ile ilgili böyle dedi sizce çok mu takıyorum?
Bir yıldan uzun süredir sevgiliyiz aslında çok da iyi anlaşıyoruz birbirimizi üzmemeye çalışıyoruz hedeflerimiz falan da benzer ilerde evlenmeyi düşünüyorduk. Ama geçen gün beyaz teni öven bir şey söyledi ve benim beyaz olmadığımı da söyledi sonra da çok da önemli değil gibi bir havaya girdi.

Ben kumral tenliyim ve yeşil gözlüyüm fiziksel özelliklerimden de gayet memnunum aslında ten rengimi de seviyordum ama bu davranışı aşırı canımı sıktı kafaya takmaya başladım. Normalde gayet herkesin beğendiği bir kızım o da çok iltifat eder ama bu davranışına aşırı takıldım. Sanki beyaz tenli olmamam bir kusurmuş da lütuf etmiş umursamıyormuş gibi davrandı resmen.

Hayır bir de kendisi benim peşimden koştu kör müsün görmüyor musun ten rengimi git beyaz bir kız bul o zaman gerçekten aşırı sinir oldum.

Bu yüzden ayrılmayı bile düşünüyorum niye böyle bir şey der ki bir insan

Bir de o anın şokuyla doğru düzgün cevap da veremedim tüh ya nasıl beyaz olmam diyip random atmıştım. Cevap veremediğim için de kendime kızıyorum keşke o zaman sen beyaz biri bul ben de benim ten rengimi seven biri bulayım deseydim öffff :(
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar konu kapandı gitti şimdi nasıl tekrar açıp rahatsız olduğumu söyleyeceğim bu sefer buna mı takıldın ben öyle demek istemedim öyle bir şey dediğimi bile hatırlamıyorum falan diyecek muhtemelen
Güncellemeler
+1 yıl
Söyledim
Allah belamı verseymiş de demeseymişim ben böyle güzel bir kızı üzüyorum yazık bana
Dedi sizce ayrılmayım diye boş mu yapıyor yoksa samimi midir
Sevgilim ten rengim ile ilgili böyle dedi sizce çok mu takıyorum?
Cevapla