Nişanlım bana eskisi kadar yazmıyor aramıyor sizce neden?

Önceden daha sık konuşurdum simdi biraz uzağız sanki , gün icin de bi ne yapıyorsun nasılsın diye konuşuyoruz tamam , sesli arama da bitti
Nişanlım bana eskisi kadar yazmıyor aramıyor sizce neden?
Cevapla