Eğer kişi narsistik tavırlar sergiliyor dememe rağmen davranışlarını değiştirmiyorsa ne yapmalıyım?

NPD ye sahip olduğunu düşündüğüm bir kişi, tek başın bir terapistte gitmiyorsa bu kişiyi nasıl düzeltebilirim? Ne yapmalıyım? Yardımcı olur musunuz? Ve davranış şekilde ona göre normal geliyor ise ne yapmalıyım? Psikoloğa kendi gidermi?
Eğer kişi narsistik tavırlar sergiliyor dememe rağmen davranışlarını değiştirmiyorsa ne yapmalıyım?
Cevapla