Flörtten sevgiliye geçiş de bi konuşma olur mu yoksa direkt mi ilerler?

1.5 aydır bir flörtüm var. Son buluşmamızda tensel temas da başladı böyle mi ilerlicez yoksa oturup bi konuşcaz mı ben anlamadım. Öpüşürsek falan sevfili mi oluyoruz yani nedir konuşmucak mıyız neyiz noluyoruz
Güncellemeler
+1 yıl
Kezban gibi ben konuyu açmak istemiyorum ama ben ileride oluşabileceklerden dolayı ilerlemek istemiyorum. Ben şu an sadece biraz takılmak istiyorum hepsi bu
Güncellemeler
+1 yıl
Yani mesela ben uzun bir ilişkiden yeni çıktım belki unutamadığım biri var belki onunda var. Ya da bir ilişkide karşı cinsden ne bekliyor ne istiyoruz falan bunlar konuşulmadan nasıl ilişki başlayabilir ya anlayamıyorum hiç dkfmdfmg normal mi bunlar
Flörtten sevgiliye geçiş de bi konuşma olur mu yoksa direkt mi ilerler?
Cevapla