Kocamı, "kuzuş" "minnoş" "ev hanımı" "prenses"e çevirdim. Siz ister miydiniz böyle bir evliliği?

Ben kendimi bildim bileli sert yapılı maskülen bir kadınım, eşim ise dışarıda normal ama kendi iç dünyasında pasif biri. Tanistik sevgili olduk ve daha sonra evlenme kararı aldık. Ben de şartlarımı sundum kendisineDışarıya karşı normal çiftler gibi olsak da ev içinde kendi istediğimiz rollerde yaşayacağız, sen hem bu evin hanımı hem de benim kadınım olacaksın diye söyledim, çok düşündü ve kabul etti. Şu an da ikimizde hayatlarımızdan çok memnunuz. Sabah erkenden uyanır kahvaltımı hazirlar saçım makyajımla ilgilenir, akşam kapıda karşılar terliklerimi uzatır. Yemeği temizliği ütüyü bir güzel yaparBen nasıl uygun görürsem o şekilde giyinir, genellikle hanım hanımcık giyinmesini isterim, süslerim de onu 😀🙊Gerçekten de ikimizde kendi istediğimiz hayatları yaşıyoruz ve çok mutluyuz 😀
Kocamı, "kuzuş" "minnoş" "ev hanımı" "prenses"e çevirdim. Siz ister miydiniz böyle bir evliliği?
Cevapla