2 yıldır ilişkim var. Sevgilim sadece özel günlerde bişey alıyor ona da ben söyleye söyleye hatırlata hatırlata aldırıyorum. Bu durumdan şikayetçi oldum ve bana alıyo muyum alıyorum sonuca bak diyor.
ama ona kendinin alması ile benim zorla aldırmam arasında çok fark olduğunu söyledim anlamıyor.
ama ona kendinin alması ile benim zorla aldırmam arasında çok fark olduğunu söyledim anlamıyor.
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
kendi istediğiyle almıyorsa o hediyenin hiçbir anlamı yoktur. sen söylerek kendine aldırtıyosun, onun gözünde başkası gibi gözükebilirsin
Çok odun birisi ben aldırıyorum zorla belki alışır da kendi düşünüp alır diye ama nerdee biz kızlar güzel şeyler görmek bize değer verildiğini görmek isteriz ama
kendi isteyerek almıyorsa senin de söylemene gerek yok al diye. çünkü kendini kandırmış olursun. sadece hediye mi? sürpriz vs yapmıyo mu bir şey
Yook be keşke yapsa. Millete bakıyorum sevgilileri öylesine çiçek yolluyor falan benimkinde hiç yok öyle şeyler. Diyorum millet mi abartıyo biz mi yanlışız
zorla güzellik olmaz maalesef onun yapısı bu. memnun değilsen ilişkiyi bitirebilirsin ama önce konuşmanı tavsiye ederim
İlişki bitirmek zordur hele 2 yıl.. konuşuyorum tabi ama hemen sinirleniyor bir de öyle yapısı var
içinde gel erek alsa daha iyi olur ama
Bende bundan sonra içinden geldiğinde alırsın dedim tamam dedi
Tanışma günü gibi vs lerin yerine aniden habersiz alınan şeyler daha güzel olur yani beklenmedik halde olan
Beklediğim halde zor alıyor beklenmediği mi alıcak 😂😔
Olur bakalım en azından varya ona Şükür et
Zorla bir şeyler yaptıramazsın belki de aranızda bir soğukluk olmuş olabilir eskisi gibi belkide heyecan yoktur
Eskisi de böyleydi. Yani hep böyleydik. Karakteri öyle maalesef
Anladım o zaman yapıcak birşey yok seni anlamaya çalışıyorum sen söylemeden alsa daha iyi olurdu ama öyleyse de seviyorsan birşey diyemezsin
Hayır değil kanks
Zorla güzellik olmaz be yavrum..
Ayni degil tabiki