Zorla bir hediye aldırmak ile içinden geldiği için alması sizce aynı şey mi?

2 yıldır ilişkim var. Sevgilim sadece özel günlerde bişey alıyor ona da ben söyleye söyleye hatırlata hatırlata aldırıyorum. Bu durumdan şikayetçi oldum ve bana alıyo muyum alıyorum sonuca bak diyor.
ama ona kendinin alması ile benim zorla aldırmam arasında çok fark olduğunu söyledim anlamıyor.
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Zorla bir hediye aldırmak ile içinden geldiği için alması sizce aynı şey mi?
Cevapla