İçim çok sıkıldığında Annaannem gelecekteki eşinin sıkıntısı vardır dua et diyiyor?

Benim anneannem içim çok sıkıldığında eşinin sıkıntısı vardır ona dua et içindeki sıkıntı çıkıp çok uzaklara gitsin gönlü rahatlasın diyiyor... bazen annaanne saçmalama yok öyle birşey diyincede kabullenmiyor sizinde büyüklerinizin böyle hurafeleri var mı?😐😐
İçim çok sıkıldığında Annaannem gelecekteki eşinin sıkıntısı vardır dua et diyiyor?
Cevapla