Arkadaşlar şu an çok kötüyüm ne yapmam gerekiyor?

Arkadaşlar 3 aylık nişanlıyım 5 gün sonra nikahım var herşeyimi kendim aldım çeyizimi kendim dizdim nişanlım beyaz eşyaya yatak odasına kadar herşeyi aldı sırff gerdanlık istiyorum diye gitmiş almış habersiz benden ama annemgile bir türlü yaranamıyoruz. Halına felan da karışamam onlar alsın diyor damatlık almak zorunda da değilim diyorlar iyice beni vazgeçirmek için çabalıyorlar atarım yüzüğü deyince de kızıyor dayanamıyorum maaşın var al diyorlar bizi istiyorlar ama yine de birşey almıyorlar altınını aldık yeter diyorlar arkadaşlar dayanamıyorum ben artık ne yapmalıyım?
Arkadaşlar şu an çok kötüyüm ne yapmam gerekiyor?
Cevapla