Neden böyle yapıyo Bi dediği diğerini tutmuyo bende mi var Bi sorun?

Sevgilim askerde geçen hafta ayrıldık ama askerde olduğu için tamamen konuşmayı kesmedim dünde çok moralim bozuktu ona yazdım gayet güzel konuştu destek verdi ama son yazdığım mesaja çevrimiçiyken cevap vermedi sürekli bana yanımda olduğunu en ufak şeyde burdayım diyo ama mesaj attığımda bazen cevap veriyor bazen vermiyo yanında olduğumu bildiğini söylüyo ayrılan kişi bendim ama o şu an ayrı olmadığımızı zamanla unutup ayrılacağımızı söylüyo Bi dediği ötekini tutmuyo orda onu yalnız bırakmayacağımı bildiği için mi böyle yapıyo?
Neden böyle yapıyo Bi dediği diğerini tutmuyo bende mi var Bi sorun?
Cevapla