Bir erkek sevgilisi, eşi, flörtü olmadan yalnız yaşayamaz mı?

Ben kızlardan uzak durduğum ve duracağım için genelde tepki alıyorum. Kendimi işime gücüme vereceğim flört, sevgili, eş istemediğimi hayatımı tek ilerletmek istediğimi söylediğimde Erkeksin yalnız olma evlen barklan, seninde ihtiyaçların var helal yoldan gider gibi tepkiler geliyor. Bana göre insan işine odaklanırsa düzgün arkadaş çevresi olursa, spor yaparsa, hobileri olursa karşı cins ile ilişkisi olmadan da dolu dolu ve düzgün bir hayat yaşayabilir diye düşünüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz? Yalnız olur mu olmaz mı? Olmazsa neden olmaz?
Bir erkek sevgilisi, eşi, flörtü olmadan yalnız yaşayamaz mı?
Cevapla