Bozulayım mı yoksa kafaya takacak bir şey yok mu?

Hoşlandığım kişiyle akşamüstünden beri konuşuyoduk. Biraz aralıklı ben de geç cevap verdim sürekli. Eski bi diziden bahsediyoduk en son. Maç arasında cevap vermişti. Maç bittikten sonra mesaj atmış. Fanatik gsli. Diziyle ilgili bir şey demiş sonra şu an çok gerginim gs maçından dolayı sonra konuşalım demiş.
Bozulayım mı yoksa kafaya takacak bir şey yok mu?
Cevapla