Hoşlandığım kişiyle akşamüstünden beri konuşuyoduk. Biraz aralıklı ben de geç cevap verdim sürekli. Eski bi diziden bahsediyoduk en son. Maç arasında cevap vermişti. Maç bittikten sonra mesaj atmış. Fanatik gsli. Diziyle ilgili bir şey demiş sonra şu an çok gerginim gs maçından dolayı sonra konuşalım demiş.
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bnde gs liyim mumkunse mac gunu acil bise olmadikca mac oncesi 1 saat mactan sonrada sabaha kadar rahat birakin daha yorumlari dinlicez pozisyonlari tekrar tekrar inceleyip tartiscaz azcik maca saygi lutfen haftada biguncuk
Sana bir şey daha sorabilir miyim
Sorr
Hoşlandığım kişi anneler gününde ‘Şimdi sen de kedi annesi sayılırsın senin de anneler günün kutlu olsun’diye mesaj atmış. (Kedim yok bahçedeki kedilere yemek veriyorum arada. Ne düşünüyorsun?
Demekki sende annelik ruhu var yani kisaca anneler gunun kutlu olsun gelecegin iyi kalpli annesi demek istemis demekki cidi dusunulcek bi kizsin oyle bi izlenim birakmisin o zman ne mutlu ona sansliymis yani bu sansi kirmazsa sonuna kadar devam edin
Hoşlanıyor mu sence
Yoo bu hoslanma deilki seviyo saygi duyuyo
Arkadaş olarak mı
Yani az daha zorlarsaniz sizin iliski sevgili olmadan direk soz Nisan vs ilerler heralde sahsen sevmedigim kadinim gozuyle bakmadigim bi kiza asla annelik sifatiyla siniflandirip o gucu vermem o cok farkli bise
Aramızdaki ilişki şöyle; askerdeyken gece nöbeti vardı uyu madem sen demiştim ertesi günü yazmış. Emredersiniz:D ben çoktan uyumuşum sen dün uyu dediğinde dedi. ben de yaa ordaki emirlerin yanında benimkiler hiç kalır:D tahmin ettim dedim. O da yaa yeter ki emir veren sen ol ben öper başıma koyarım senin emirlerini valla tek kelime itiraz da etmem karşı da gelmem dedi. Askerden gelince bir yere başvuru yapmaya gitmiştik. Benim kimliğim masadaydı. Kimliğimi eline aldı sarılır gibi yaptı bu bende dursun dedi güldü. Sürekli evlenen arkadaşlarından bahsediyor. O evlendi şu evlendi. Onun çocuğu oldu şöyle böyle falan. Sonra bana bakıp kafasını sallayıp bak işte bakk gördün mü insanlar evleniyo dedi güldü. Atanma mevzusu geçti. Onun bölümü daha şanslı bu konuda dediler. Bak benim şansım daha fazlaymış. Neyse ben atanayım da sen atanmasan da olur dedi. Çocuk muhabbeti geçti. Benim çocuğum nasıl olur acaba falan dedi. Sonra işte dedim benim gözlerim çekik ya çocuğum da kesin çekik gözlü olur dedim. (Onun gözleri çekik değil) O da benim çocuğum da çekik gözlü olur benim gözlerim de çekik ya dedi güldü. Bayramda anneannesinin yakınında beni görmüş aradı. sonra dedim ordakilerin bayramını kutlarım falan o da o öyle ordan olmaz işte gel buraya burda kutla dedi. Bunlar 1 yıl içinde olan konuşmalar.
Ne arkadasi bea arkadas gozuyle baktigim birini nie annelik ruhuyla odullendireyim
Yokk artik 1 yildir bu sekilde konusuyonuz ve sevgili deilizni dionuz sakami bu ben senin yolunda pas pas olmayi kabul etcem sen ne istersen yapmaya varim dicem sence bunlari siradan birine derniyim doyle dusun senin sevgilinim ve bi baska kizla bu konusmalari yapiom ne hissedersin sence biz o kizla siradan bi arkadasmiyiz buyuk bi ihtimalle ilk gordunde bna dalarsin
Açılmadı daha adı koyulmadı da o yüzden ben mi yanlış anlıyorum acaba diye
Yok karsindaki biraz mal ne istediginden emin değil ama bnce sen acil sikinti yok en azndan sizin ne olup olmucaginiz belli olsun oluyosa sahip cikin birbirinize olmuyosada o zman herkes kesdi yoluna simdiden cizsin cizgisini
Bu kadar üstüne düşme sıkma birak biraz kendi keyfini duygularını tek başına yaşasın herseyi sorgulayıp sık boğaz etme.
Bir şey demedim ki kazandık ya sakin ol tamam dedim
Tamam bosver kendi haline bırak kafana takma kötü birsey yok kendine pay biçme bunlar normal şeyler
Teşekkür ederim. Sana bir şey daha sorabilir miyim
Tabiki
Hoşlandığım kişi anneler gününde ‘Şimdi sen de kedi annesi sayılırsın senin de anneler günün kutlu olsun’diye mesaj atmış. (Kedim yok bahçedeki kedilere yemek veriyorum arada. Ne düşünüyorsun?
Bir hayvan beslemek ona annelik yapmaktır. İnstagram da okuduğu sözlere dayanarak senin kedi beslediğini düşünerek anneler gününü kutlamış özel birsey yok ben 82 tane flörtümün kadınlar gününü böyle mesajlarla kutluyorum çoğunun cocugu yok🤭🤭🤭😎
Aramızdaki ilişki şöyle; askerdeyken gece nöbeti vardı uyu madem sen demiştim ertesi günü yazmış. Emredersiniz:D ben çoktan uyumuşum sen dün uyu dediğinde dedi. ben de yaa ordaki emirlerin yanında benimkiler hiç kalır:D tahmin ettim dedim. O da yaa yeter ki emir veren sen ol ben öper başıma koyarım senin emirlerini valla tek kelime itiraz da etmem karşı da gelmem dedi. Askerden gelince bir yere başvuru yapmaya gitmiştik. Benim kimliğim masadaydı. Kimliğimi eline aldı sarılır gibi yaptı bu bende dursun dedi güldü. Sürekli evlenen arkadaşlarından bahsediyor. O evlendi şu evlendi. Onun çocuğu oldu şöyle böyle falan. Sonra bana bakıp kafasını sallayıp bak işte bakk gördün mü insanlar evleniyo dedi güldü. Atanma mevzusu geçti. Onun bölümü daha şanslı bu konuda dediler. Bak benim şansım daha fazlaymış. Neyse ben atanayım da sen atanmasan da olur dedi. Çocuk muhabbeti geçti. Benim çocuğum nasıl olur acaba falan dedi. Sonra işte dedim benim gözlerim çekik ya çocuğum da kesin çekik gözlü olur dedim. (Onun gözleri çekik değil) O da benim çocuğum da çekik gözlü olur benim gözlerim de çekik ya dedi güldü. Bayramda anneannesinin yakınında beni görmüş aradı. sonra dedim ordakilerin bayramını kutlarım falan o da o öyle ordan olmaz işte gel buraya burda kutla dedi. Bunlar 1 yıl içinde olan konuşmalar.
Hadi hayırlı olsun evlilik ışıkları yanıyor sana umarım hersey senin icin mükemmel olurda mutlu bir evlilik yapar devam ettirirsin
kafaya takılacak bir şey yok efenim.
Sana bir şey daha sorabilir miyim
sor efenim
Hoşlandığım kişi anneler gününde ‘Şimdi sen de kedi annesi sayılırsın senin de anneler günün kutlu olsun’diye mesaj atmış. (Kedim yok bahçedeki kedilere yemek veriyorum arada. Ne düşünüyorsun?
Erkek oğlu erkek kaçırma kardeşimi
Sana bir şey daha sorabilir miyim
Tabii ki buyur
Hoşlandığım kişi anneler gününde ‘Şimdi sen de kedi annesi sayılırsın senin de anneler günün kutlu olsun’diye mesaj atmış. (Kedim yok bahçedeki kedilere yemek veriyorum arada. Ne düşünüyorsun?
Muhabbet kurmaya yer aramış. Benimde kedilerle ilgilenen arkadaşlarım var ama hiç kedi annesinin günün kutlu olsun falan demedim yani. Senle konuşmak istiyo muhabbet kurmak istiyo. Direkt sana yanık diyemem ama ilgisi var bence.
Aramızdaki ilişki şöyle; askerdeyken gece nöbeti vardı uyu madem sen demiştim ertesi günü yazmış. Emredersiniz:D ben çoktan uyumuşum sen dün uyu dediğinde dedi. ben de yaa ordaki emirlerin yanında benimkiler hiç kalır:D tahmin ettim dedim. O da yaa yeter ki emir veren sen ol ben öper başıma koyarım senin emirlerini valla tek kelime itiraz da etmem karşı da gelmem dedi. Askerden gelince bir yere başvuru yapmaya gitmiştik. Benim kimliğim masadaydı. Kimliğimi eline aldı sarılır gibi yaptı bu bende dursun dedi güldü. Sürekli evlenen arkadaşlarından bahsediyor. O evlendi şu evlendi. Onun çocuğu oldu şöyle böyle falan. Sonra bana bakıp kafasını sallayıp bak işte bakk gördün mü insanlar evleniyo dedi güldü. Atanma mevzusu geçti. Onun bölümü daha şanslı bu konuda dediler. Bak benim şansım daha fazlaymış. Neyse ben atanayım da sen atanmasan da olur dedi. Çocuk muhabbeti geçti. Benim çocuğum nasıl olur acaba falan dedi. Sonra işte dedim benim gözlerim çekik ya çocuğum da kesin çekik gözlü olur dedim. (Onun gözleri çekik değil) O da benim çocuğum da çekik gözlü olur benim gözlerim de çekik ya dedi güldü. Bayramda anneannesinin yakınında beni görmüş aradı. sonra dedim ordakilerin bayramını kutlarım falan o da o öyle ordan olmaz işte gel buraya burda kutla dedi. Bunlar 1 yıl içinde olan konuşmalar.
Adam niyeti belli etmiş sende boş değilsen bi iki adım at bari
Eee yani
Maç bittikten sonra ne diye gerildiyse😂
Maça gerilmiştir alınganlık yapma
Sana bir şey daha sorabilir miyim
Sorabilirsin
Hoşlandığım kişi anneler gününde ‘Şimdi sen de kedi annesi sayılırsın senin de anneler günün kutlu olsun’diye mesaj atmış. (Kedim yok bahçedeki kedilere yemek veriyorum arada. Ne düşünüyorsun?
Söylemiş zaten neden bozulasın🤦🏻♀️
Maç bittikten sonra ne diye gerildiyse 😂