Neden böyle oluyor neden umut verip böyle bırakıyor geri gelcek mi pişman olcak mı?

Daha önceden 3 kere görüş paylaştım gelişmeler oldu flörtüm engeli kaldırdı çok oldu böyle benzer şeyler. Bende engelleyip kaldırdım onun gibi. Ama o, istediğini benden aldı güvenmiştim aşık oldum flörtümle seviştik özünde iyi bir adam naparsan yapayım kötülük yapmıyor. Onu geri istiyorum ama gelmiyor aşık olduğumu öğrenince kaçıyor açık açık söylüyor benden uzak dur diye sevdiğim için peşinden koşuyorum. Aradım geçen gün telfon dan kız sesi geldi kim, o dedim kız sesi geliyor dedim evet dedi kız arkdaşım var yanımda dedi. Bende sen eğlenmene bak diyip kapattım yüzüne. Sonra mesaj lar yazdım kendimi tutamadım küfürler hakaretler yazdım oda uzattı yazdı ve en sonun da dedi seni sevmiyorum hiç kimseyi sevmiyorum kimseyi istemiyorum benim üstüme gelme sana kötülük yapmıycam diyip son kez engelledi. Çok kavga edip barışıyorduk zırt pırt engelleyip engeli kaldırıyorduk ama son sözü oldu galiba. (sizce geri gelir mi ya da napayım nasıl pişman olur).
Neden böyle oluyor neden umut verip böyle bırakıyor geri gelcek mi pişman olcak mı?
Cevapla