Kadınsızlık çekmiş bir erkek ne yapmalı? Yıllarca hiç kız arkadaşım olmayan birinde sorun nedir sizce?

Hiç kız arkadaşım olmadı. Herkes dalgasını geçiyor. Sorun nerede çözemedim. Bazılarının 4 çocuğu var. Evlenmek imkansız daha borçlar bitmedi. Aileden miras da yok.
Bazen kadın görünce tapacak gibi geliyor. Ayaklarına kapansam anlar mı beni bir kadin ki? Acaba nerede sorunum ki? Üniversite bitirdim. Master bitti ama bir tane el tutamadım. Pişmanlık duyuyorum bazen neden diyorum ama hiç bir kız kabul ettiremedim ki? Neyim eksik acaba ekonomik sorunlar mi problem ki? Asgari ücrete çalışıyorum borçlarımı ödüyorum. Sizce sorunum nerede olabilir ki? Bazen dinde kültürde nefret ediyorum. Keşke bende birisini öpsem sevsem el ele gezsek çocuklar gibi eglensek diyorum ama olmuyor? Bu kadar zor mu ki kadinla arkadaş olmak sahip olmak ki?
Kadınsızlık çekmiş bir erkek ne yapmalı? Yıllarca hiç kız arkadaşım olmayan birinde sorun nedir sizce?
Cevapla