Onun sıcak nefesini boynumda hissedip saçını koklayım kaymasın diye çenesinden tutup usul usul tenini hissedeyim bu masum ve saf güzel anı başka nasıl yakalayabilirsiniz ki. Omzu düşünecek hal mi kalır insanda...
Profil fotondaki yüzünü kapatan surat tomas ve arkadaşlarondaki tomasın suratı değil mi 😄😄😄 yapmayın böyle arkadaşlar aşağı ne kadar şık yüzüne bi bakıyorsun tomas
Feda etmezdim. Çünkü zaten kendimde gereklilik bulduğum ve bana mutluluk veren bir şeyi, seve seve yaparım. Feda edilecek bir şey değil, omzuma iyilik etmek olur. Başkaları feda etsin :)
Bu nası bi romantizm dur o zuma yatmadan önce saçına bakayım bit kepek olmasın dur bide koklayım tamam yat zıbar mı romantizm şimdi 😄😄😄 can dündara nooldu 😄😄😄
Bu sorunun cevabını İlkay Akkaya nin Eşsiz yorumuyla hayat bulan Sevgi güzellik ister isimli parçanın Dizeleri cevaplasın bence Dizeler görselde Hayat paylaşınca güzel Sevgiyi Aşkı yasami İyi ve güzel olan herseyi
Ederdim ve saclarini oksardim bi yandan da elimle ya da bende ona dogru yonelirdim beraber yari uykulu giderdik 😌Bu kadar romantik bi insan olup da yalniz oluşum tamamen cevremin suçu🥺♥️ dkdkf
Omzu değilde dizlerini feda etmesi lazım 😄 beni beslicek ilgilenicek 😄 25 saatlik yolda arkadaşım dizlerini hissetmemeye başlamıştı full yatmıştım bir daha benimle taksiye bile binmedi😑
Vermem abi sanki padişahın oğlu gidecem kolumu verecem aman uyanmasın diye, yok yok olmaz ne kadar seversem seveyim bu söylediğin şeyi ancak küçük kardeşime yaparım
Belli bir süre evet ama omzum rahatsız olduysa çok çaktırmadan oynatirim uyansin diye. Az bencillik vardır bende. Birtek oğlum için sabrederim ama iki büklüm olduğum bile olmuştur o uyanmasın diye