23 yasindayim hic arkadasim yok egoistlik olarak algilamanizi istemem ama yasitlarimdan zeki goruyorum kendimi bu kotu mu sizce?

Erzurumda yasiyorum hemsireyim ya zaten su an kimseye vakit ayiramam arkadas olarak kpss ye hazirlaniyorum cunku ama yillardir yasitlarimdan kaciyorum onlarin sohbetleri beni sarmiyor bu kotu bir durum mu sizce sevgili de yok ama ben sevgili evlilik dusunmuyorum zaten
Güncellemeler
+1 yıl
Yanlislikla konu ask iliskilerine acilmis iyy 😂😂
Güncellemeler
+1 yıl
Bir dostum var aslinda ama onunla gezemiyoruz evler uzak o online calisiyor ben kpss hazirlaniyorum yani o da arkadas sayilmaz 😂ama kiz en azindan zeki
23 yasindayim hic arkadasim yok egoistlik olarak algilamanizi istemem ama yasitlarimdan zeki goruyorum kendimi bu kotu mu sizce?
Cevapla