Mesela hep yanınızda, hiç geç yazmaz, sürekli yazar, hal hatır sorar, anlattıklarınızın detaylarını merak eder, hep destek olur, köstek olanları da yok eder, öyle bir şey işte! 😅İki yabancı gibi 😅
Çok ilgili bir sevgili sizin için artı mıdır yoksa eksi mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
çok ilgi ya da çok ilgisizlik sevmem. yerine göre davranmali.
Hımm 😅ben severim😅yerine göre daha çok severim ssjjs
Bende öyle olduğum için çok iyi bence çokça artı yani 😊
Hehe bence de çokça artı 😅
Değiştim artık eskisi gibi değilim
Değişmeyen tek şey değişimin kendisi demişler ben de değiştim bir varmış bir yokmuş değişen iki genç varmış 😅
Yabancı olalım yakınlaşmaktan hiç hoşlanmam
Sevgili olmanın anlamı ne ki o zaman 😂
Eksi
Eksi
Artı..