Bazı erkekler neden beğendiği kız tarafından ilgi gördüğünde ondan uzaklaşıyor?

Genelleme yapmıyorum ama bazı erkekler böyle. Mesela bir kızı beğeniyorsunuz, hoşlanıyorsunuz. bunu itiraf ediyorsunuz. Sonra o kızda ilgi gösterdiğini an neden uzaklaşılıyor anlam veremiyorum. birinin ilginize karşılık vermesi itici mi anlamıyorum 😅ilgiye karşılık vermeyip terslemek mi gerekir?
Bazı erkekler neden beğendiği kız tarafından ilgi gördüğünde ondan uzaklaşıyor?
Bazı erkekler neden beğendiği kız tarafından ilgi gördüğünde ondan uzaklaşıyor?
Cevapla