Sevgilim, "bazen konuşmalarına tahammül edemiyorum" dedi. Sizce ne yapmalıyım?

Sevgilimle bir buçuk yıllık bir ilişmiz var. Ve ilerde evlilik düşünüyoruz. Kendisi birkaç aydır Kıbrıs'ta astsubay olarak görev yapıyor. Askere gitmeden önce biraz daha sakin ve tahammüllüydü bana karşı. Askerden sonra onda bazı değişikler görmeye başladım. Sorun karşılıklı güven ile alakalı değil, çünkü birbirimize karşı hiçbir güven problemimiz yok, sosyal medya hesaplarımız, WhatsApp'a giriş çıkış saatlerimiz hep belli. Ama bazen aramızda ufak tefek sürtüşmeler oluyor, tartışma esnasında çok fazla ağır konuşuyor ve kalbimi kırıyor. Sürekli alttan almaya çalışıyorum, arayı bozmamaya çalışıyorum ama bu beni çok yoruyor. Ona süre tanıdım, birazcık rahat bırakayım, ilişkiyi boğmayayım dedim ama yine de fayda etmedi. Haklı, haksız her tartışmada uzak kalmak istiyor ve umursamaz davranıyor, beni huzursuzluk çıkarmakla suçluyor ve hatayı bende görüyor. Geçen haftalarda facebookta tanımadığı bir kızla karşılıklı beğeni yapmışlar. (kalpli ifade bırakmışlar fotoğraflara) bugün ona sorduğumda yine köpürmeye başladı. Özür diledi ama yine de kalbimi kırmaktan geri çekilmedi. Bazen şirazeden çıkıyor ve beni gerçekten sözleriyle paramparça ediyor. Bütün bunlar yetmezmiş gibi haklı olduğum konularda bile suçlu hissettirip peşinden sürüklüyor. Ne yapmam gerektiğini hiç bilmiyorum. Birbirimizi çok seviyoruz ve gelecek hayali kuruyoruz ama böyle de nereye kadar devam eder hiç bilmiyorum.
Sevgilim, "bazen konuşmalarına tahammül edemiyorum" dedi. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla