Üvey abimin bana karşı ne hissettiğini nasıl anlaya bilirim?

Benim 19, üvey abimin 23 yaşı var. Abim yeşil gözlü 1.92 boyunda sporcu. Ben 1.65boyunda ela gözlü. Ekim ayında bi olay oldu. Ben şimşekten korkarım yani çocukluktan tramvam var. Evde kimse yoktu bende ağlıyodum. Abim geldi sarıldı iyimisin dedi ben de korkuyorum dedim. yanındayım ben gel uyu dedi. Kendisi yatağımdan 3 adım uzaklıkta koltuğa oturdu. Ben yine ağlıyordum şimşek çaktı diye. Yanıma geldi tamam elinden tutuyorum bak burdayım uyu dedi. Dediğini yaptım biraz iyi hiss etdim elimi tuttu diye korkmuyordum. Sabah kalktım eli hala elimde yerde yatıyor. Kendime kızdım o yerde yatdı diye ama gerçekten korkuyordum. Ben ona sarıldım kahvaltıdan sonra teşekkür ederim kahramanım dedim o da güldü ama çok gülen biri değil hatta hiç gülmez. Yanağında ki gamzeyi gördüm şaşırdım. Abi senin gamzen mi var uuu dedim hemen ciddileşti. Ben de nolur bi kez daha gül dokunayım dedim gamze aşığıyım ben o yüzden direttim. Yok gel yemek yiyelim dedi. Ama ben tüm gün o gülsün diye şakrabanlık yaptım inada gülmüyordu. Bende küstüm konuşmuyodum onunla hatta sinir ediyodum. Mesela bi erkek arkadaşım var yani (normal erkek arkadaş) onu çağırdım eve ders çalıştık ama abimin suratının nasıl gerildigini anlatamam. Arkadaşımla 15 dakika çalıştık sonra abim bana gel yemeye çıkalım dedi. Tabi ben bunu arkadaşım gitsin diye yaptığını biliyordum o yüzden daha da inat yaptım ve kısa pembe etekleri uçuş uçuş elbisemi giydim. Restorantda abimin arkadaşları da vardı kızlı erkekli onlarla konuştu sohbet etdiler benimde canım sıkıldı dışarı çıktım.5 dakika sonra abim geldi. Ada dışarda napıyorsun geç içeri dedi ben geçmedim olduğum yerde kaldım.10 saniye kadar durdu sabır çekti ve ellerini kollarıma koydu çenesinide başıma.*Zaten deli ediyorsun beni balım nolur bi kere lafımı dinlesen dedi*Ama ben deli ediyorsun lafını onu kızdırdığım için söylediğini anladim. Ellerini kollarımdan çektim ve *merak etme bi daha yanına bile yaklaşmam hatta anneme geçerim böylece beni görmessin. Yeterince kızıpta delirme *dedim. O bana* hayır olmaz bizimle kalıcaksın hem kızım ne saçmalıyorsun ben sana kızmıyorum ki* dedi. Bende *lan deliriyorum demedin mi 2 dk önce* dedim.*O anlamda demedim deliriyorum lafını *dedi ben de düşünüyorum delirmenin ne anlamları var diye o sırada pat diye *kıskanıyorum seni* dedi. Bende *saçmalama ben bir şey yapmıyorum ki kimden kıskanıcan* dedim.
Başını elleri arasına aldı bir yukarı bi aşağı döndü ve *seni herkesten kıskanıyorum kendimden bile*dedi. Ben işin vahim yere gittiğini anladım o yüzden *sen benim abimsin tabi kıskanıcaksın ama bi tek sen varsın benim için canım abim *dedim.*Ben senden 4 yaş büyüğüm sadece niye abi diyorsun *? dedi. Ben ne diyeceğimi bilmedim arkadaşları çağırdı bizi gittik oturduk bir gözü üzerimdeydi zaten. Bu olaydan sonra eskisi gibi yakın olamadım ona çekindim. Ama fark ediyorum bi şey söylemek istiyor sonra vazgeçiyor. Anlamıyorum gerçekten ne yapmaya çalıştığını. Sizce beni kardeşi olarak gördüğü için mi bu kadar önemsiyor
Üvey abimin bana karşı ne hissettiğini nasıl anlaya bilirim?
Cevapla