Benim 19, üvey abimin 23 yaşı var. Abim yeşil gözlü 1.92 boyunda sporcu. Ben 1.65boyunda ela gözlü. Ekim ayında bi olay oldu. Ben şimşekten korkarım yani çocukluktan tramvam var. Evde kimse yoktu bende ağlıyodum. Abim geldi sarıldı iyimisin dedi ben de korkuyorum dedim. yanındayım ben gel uyu dedi. Kendisi yatağımdan 3 adım uzaklıkta koltuğa oturdu. Ben yine ağlıyordum şimşek çaktı diye. Yanıma geldi tamam elinden tutuyorum bak burdayım uyu dedi. Dediğini yaptım biraz iyi hiss etdim elimi tuttu diye korkmuyordum. Sabah kalktım eli hala elimde yerde yatıyor. Kendime kızdım o yerde yatdı diye ama gerçekten korkuyordum. Ben ona sarıldım kahvaltıdan sonra teşekkür ederim kahramanım dedim o da güldü ama çok gülen biri değil hatta hiç gülmez. Yanağında ki gamzeyi gördüm şaşırdım. Abi senin gamzen mi var uuu dedim hemen ciddileşti. Ben de nolur bi kez daha gül dokunayım dedim gamze aşığıyım ben o yüzden direttim. Yok gel yemek yiyelim dedi. Ama ben tüm gün o gülsün diye şakrabanlık yaptım inada gülmüyordu. Bende küstüm konuşmuyodum onunla hatta sinir ediyodum. Mesela bi erkek arkadaşım var yani (normal erkek arkadaş) onu çağırdım eve ders çalıştık ama abimin suratının nasıl gerildigini anlatamam. Arkadaşımla 15 dakika çalıştık sonra abim bana gel yemeye çıkalım dedi. Tabi ben bunu arkadaşım gitsin diye yaptığını biliyordum o yüzden daha da inat yaptım ve kısa pembe etekleri uçuş uçuş elbisemi giydim. Restorantda abimin arkadaşları da vardı kızlı erkekli onlarla konuştu sohbet etdiler benimde canım sıkıldı dışarı çıktım.5 dakika sonra abim geldi. Ada dışarda napıyorsun geç içeri dedi ben geçmedim olduğum yerde kaldım.10 saniye kadar durdu sabır çekti ve ellerini kollarıma koydu çenesinide başıma.*Zaten deli ediyorsun beni balım nolur bi kere lafımı dinlesen dedi*Ama ben deli ediyorsun lafını onu kızdırdığım için söylediğini anladim. Ellerini kollarımdan çektim ve *merak etme bi daha yanına bile yaklaşmam hatta anneme geçerim böylece beni görmessin. Yeterince kızıpta delirme *dedim. O bana* hayır olmaz bizimle kalıcaksın hem kızım ne saçmalıyorsun ben sana kızmıyorum ki* dedi. Bende *lan deliriyorum demedin mi 2 dk önce* dedim.*O anlamda demedim deliriyorum lafını *dedi ben de düşünüyorum delirmenin ne anlamları var diye o sırada pat diye *kıskanıyorum seni* dedi. Bende *saçmalama ben bir şey yapmıyorum ki kimden kıskanıcan* dedim.
Başını elleri arasına aldı bir yukarı bi aşağı döndü ve *seni herkesten kıskanıyorum kendimden bile*dedi. Ben işin vahim yere gittiğini anladım o yüzden *sen benim abimsin tabi kıskanıcaksın ama bi tek sen varsın benim için canım abim *dedim.*Ben senden 4 yaş büyüğüm sadece niye abi diyorsun *? dedi. Ben ne diyeceğimi bilmedim arkadaşları çağırdı bizi gittik oturduk bir gözü üzerimdeydi zaten. Bu olaydan sonra eskisi gibi yakın olamadım ona çekindim. Ama fark ediyorum bi şey söylemek istiyor sonra vazgeçiyor. Anlamıyorum gerçekten ne yapmaya çalıştığını. Sizce beni kardeşi olarak gördüğü için mi bu kadar önemsiyor
Başını elleri arasına aldı bir yukarı bi aşağı döndü ve *seni herkesten kıskanıyorum kendimden bile*dedi. Ben işin vahim yere gittiğini anladım o yüzden *sen benim abimsin tabi kıskanıcaksın ama bi tek sen varsın benim için canım abim *dedim.*Ben senden 4 yaş büyüğüm sadece niye abi diyorsun *? dedi. Ben ne diyeceğimi bilmedim arkadaşları çağırdı bizi gittik oturduk bir gözü üzerimdeydi zaten. Bu olaydan sonra eskisi gibi yakın olamadım ona çekindim. Ama fark ediyorum bi şey söylemek istiyor sonra vazgeçiyor. Anlamıyorum gerçekten ne yapmaya çalıştığını. Sizce beni kardeşi olarak gördüğü için mi bu kadar önemsiyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Hepsini okumaya üşendim ama tam bir watpad kitabı değil miiii😍😍😍
Wattpad ne
Sizin hayatınız gibi şey boşver mxkejvjlx
Bence kardeş olarak görüyor. Ama yine de tetikte ol.
İnşallah
Bu kadar yazıyı kim okuycak ama sen etkileniyorum ondan
Şimdi şöyle abim olmasa yüzde ikiyüz aşık olurdum ama abim
Sen kendince aşıksın ki küçücük bir işaret bekliyorsun bunu itiraf etmek sana çok zor olsada kendinle bi hesaplaşsana içindeki ses ne diyor
Yok valla aşık değilim ona üvey abim zaten imkansız
Bana demen bi önem ifade etmez seni farketmesini çok istiyorsun ve içinden de sadece üvey diyorsun
Ne yapmaliyim şimdi
Seni görmesini çok istiysun değilmi
Yok hiç öyle bi şey istemedim. Dogru kıskanıyorum istemiyorum başka bir kızla ilgilensin ama yani babama karşı da böyleyim. Of bilmiyorum yia
Gizlice izlenmek farkedilme içinde anlam veremediği bir çok hareket var mı
Kıskançlığı, nereye gitsem benimle gelmesi, bazen telefonuma bakması, bazen parka götürüyor, hafta da 1 kez yemeye çıkarız baş başa (romantik yemek değil hani balık ekmek de olur dürüm lahmacun öyle) sonra ben hasta olunca bana bakıyor yardım ediyor böyle
Evde çok sık başbaşa kalıyormusunuz
Evet
Şimdi şöyle spor hocası ama yasaktan dolayı 2 yıldır evde
Sen ona aşık olduğunu düşünürken kendini nasıl durduruyorsun çok merak ediyorum sen burada yazdıklarınla itiraf edttiğin çok şey var aşıksın onunla şaka yapmak es kaza da olsa sana dokunmasını istemek yastık kavgası yapıp sarılıp yerde yuvarlanmak istiyorsun
Öncelikle aşık değilim ve ben onu gerçekten abim gibi gördüğüm için her şeyi yapıyoduk yemek yapmak olsun kavga edip trip atmak olsun. Hatta yastığı çoğu kez kafasına atmışlığım var. Sadece onun bana ne hissettiğini öğrenmem gerek. Aileden dolayı korkuyorum anlarlarsa diye. Eğer bana karşı bi hissi varsa ondan uzak kalmaya çalışacağım
Kesin öyledir ben anladığımı yazdım dediğim gibi önce kendinle hesaplaş itirafını yap ben biz önemli değiliz yazdıklarım hakkında doğruluk payı 100de 100 💯 olduğunu düşünüp kendine kabul ettirdiği zaman yazarsın sana mutlu kandiller ( bu gibi durumlar pek tanışmam ve paylaşımında bir anda değiştin ben seni bilmem etmem hoş bilsen de bişi değişmez sen içinden o geçince amann nasılsa üvey diyorsun hatta o evdeyken numaradan uyuyor da olabilirsin ne yapacak edecek dokunacak mı falan die)
Ona aşık olduğumumu düşünüyorsun
Onu kaybetmek istemiyorum ama onunla da olamam
Etkisi dedin her geçen gün seni özellikle dış görünüşü etkiliyor uzaktan onu kaç kez izliyorsun yemek falan yaparken
Babamın karısının oğluyla cinsellik yaşamakta yanlış olan ne? ↗
Bu dikkatini çekti mi
Yanımda olduğu tüm zamanlar
Bak cinsellik bi kenara dursun ben onun ruhunu kalbini seviyorum. Çok iyi biri. Hiç cinsellik düşünmedim onunla alakalı
Ben cinsellik demedimki sen diyorsun
Ne zaman dedim yia
Abin seni kardeşi olarak gormüyor. Senden hoşlanıyor e kim olsa hoşlanır bu kadar yakınlaşmalar falan
Uzak mi durmam gerek
Kanka bence sen bunu wattpada yaz.
Haahahahaha tm yazarım
Senin ona ne hissettiğin daha önemli
Dediğim gibi abim olmasa başka şeyler hiss ederdim de abim o yüzden imkansız
Ama denemek istiyorsun ondan bir adım olsa hayır demezsin
Ya şimdi biz istesek bile aile faktörü var
İncelememi ister misin
Evet
Bekliyorum
Neyi
Burdan olmaz
Detaya bak mk
Uf daha fazla detay vardi da kabul etmedi o yüzden az oldu
😦😦😦
🥺🥺
Uwu step brother
Allah cezanı vermesin
Amin
bir anda kendimi wattpad mısralarında buldum
Sjsjjssjj ben bilim kurgu severim genç kız edebiyatı değil
vallahi bende genç kız edebiyatı sevmem ve hiç wattpad okumadım senin sayende okumuş oldum :(
Kız wattpad değil gerçek
Film senaryosu bu
Bunu bir yapımciya öneriyim o zaman
Yook çektiler yabancı lar ama
Bak buna gerçekten güldüm
Ama gerçek ten izledim
Hangi film yazsana izliyim
Dalga geçmek için yazmıyorum
İsmi ni hatırlamıyorum gerçekten
Bende gerçekten diyorum öyle film varsa izleyim
İnternet te bi araştır bulursun sanırım
Damam
Ay yapım sundu 😂
Ayol ne ay yapimi wattpad 🤣🤣
Cok uzundu ama ya
Daha uzundu da kabul etmedi o yüzden sildim bir kısmını
Bence fazla yanaşma ona niyeti farkli
Ama çok iyi tatli biri kötü bir şey yapmaz
Yapabilir
Onu o kadar çok seviyorum ki düşünemiyorum bana zarar vermek istiyicegini (sevgi normal sevgi aşık falan değilim
Iyi ne halin varsa gor
Amin