Kız bana abi diyor ama ona bakınca farklı hissediyorum?

biz kızla o 10. sınıftayken tanışmıştık bana yazmıştı işte benim koçum olur musun ben de doğru bulmuyorum sadece çalış demiştim üniversiteye gelene kadar hep ara ara yazıştık ben onu motive ettim falan ama kız bu süreçte hiç benim yüzümü görmedi sesimi duymadı hesapta kendimi paylaşmıyorum hiç sonra geçen sene ekim gibi bana fotoğraf attı bizim okuldan sonra ben de buluşalım dedim buluştuk kahve falan içtik o günden beri de anlamadığı yerleri soruyor bana işte bu neden böyle diye kız cidden çok güzel tatlı bilmiyorum yani çok. şirin bi kız ama benim dengim değil pek sizce olur muyuz?

Kız bana abi diyor ama ona bakınca farklı hissediyorum?
Cevapla