Harbi kanka bazı kadınlar böyle şeyleri çok dikkat ediyor baktı dönerici kesin romantik falan değildir dedi bıraktı seni ama oda baya ayıp oda ayrı bir mesele
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilimi ilk buluşmada tavuk döner yemeye götürdüğüm için bana "vizyonsuz şerefsiz" dedi ve ayrıldı. Sizce ben vizyonsuz muyum?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
#Bonjour
Kendisi kaybeder boşver, bulmuş senin gibi adamı değerini bilmiyor. :-\ bak şimdi çok kızdım hımmm!
Dimi dimi 😒
Evet. :-D
Değilsin illa ki lüks yerlere gitmek zorunda değilsiniz
Sibirya kurdu musun sen
O nerden çıktı jssjjs
Ben Çorum kurduyum :D
@_utarix_ seni Sibirya kurdu ilan ettim
gözünden öyle söylüyor :D
@UDixon kardeşim seni de tercümanım ilan ediyorum
Ahahah tercüman çok güzel oldu sjsjss
Telepati yapıyorum beyin okuyorum :D
Benim gözler kahverengi ama nedense fotoğrafta simsiyah gözüküyor burunda normalde çok yamuk değil ama fotoğrafta yamuk çıkıyor cinmiyim anlamadım :D
@UDixon mütüşlü füşeqli maşallahlısın
@Mopyabiniz olur mu reis senin yanunda cin ali gibiyiz harbiden diyorum o askerlik fotoğrafın fenaydı
@UDixon utandırma kanka 😂
😀😀
@Mopyabiniz şaka olsun diye demiyorum ha :D perfect o fotoğraf
@UDixon teşekkür ettim biladerim cansın, o senin güzel görüşün 😌
@mopyabinizh :D ttps://www. youtube. com/watch? v=kVTNMsVnM-g&t=4s
Link olmadı kanka
@Mopyabiniz https://www.youtube.com/watch?v=kVTNMsVnM-g&t=4s
@UDixon len git işine hdhdhhs
Neler konuştunuz bu kadar 😅😅
Çoh hojdır ama senana senana
@_utarix_ şimdi sen Sibirya kurdu musun değil misin 🙄
Değilim tabi ki 🤷♀️😅
@_utarix_ öylesin işte 😡
Tamam öyleyim 😾
Eheheh 😌🤫
Ehiehiehi🦄
Bak bu emojiyi kullananman gerekiyor 🐺
reis sen de sırtlansın ha :D https://klasresim.com/i/QfZfB
İşim olmaz bro, şu sitede bir hatuna bile mesaj atmışlığım yoktur. Şakasından bile haz etmem.
@UDixon sjsjsjsjbjk
tamam reis kusura bakma şaka olsun diye attım :D sorry brother
Doğru demiş ne mal adamsın bari cafe gibi yerde takılsaydın sana öyle demez di
Harbi mi 😒
Harbi kanka bazı kadınlar böyle şeyleri çok dikkat ediyor baktı dönerici kesin romantik falan değildir dedi bıraktı seni ama oda baya ayıp oda ayrı bir mesele
😒😒😒
Ona bu şarkıyı gönder
https://www.youtube.com/embed/GLr196uuFRgBu şarkıya da düşmezse engelleyebilirim
Belki et döner seviyordu..
İnce detaylar..
Kardeşim boşver onu vizyonun kralını yapmışsın devam :d
Saçım olmadığı için kalsın kardeşim :d
Her yer kapalı canin sıkılıyor galiba
Aga sen zehirsin
Yok yok donerciyi açtırmıştın caktirma
Şşşhh 🤫
Hangi ara?
Biz kafamızı dışarı çıkaramıyorken..
Tavuk dönerciye gitmek için özel iznimiz var apla
Öyle mi küçümen
Çocuk adam de bana çocuk adam 😌
Trol seni
Beni trol beni 🙄
Vizyonu döner mi belirliyor 😄
Bilmiyorum 😒
Vallaha hiç üzülme dostum değmez öyle biri için
😒😒
Simit ısmarlayanımız bile olmadı ne döneri
Simit+ayran 10/20 hareket.
Hadi simiti ben ısmarlayayım, ısmarlayacağım biri de yok 10/20 hareket yapalım.
Aga be 🚬
Pizzacıya götürseydln bari yav
Heryer kapalı atma ziya
Değilsin de vizyonu döner mi belirliyormuş 😀
Evet 😒
Sevgilinin gözü yüksekteymiş
Asıl o vizyonsuz
Nereye götürülmesi lazım ki? Bence gayet güzel
Adammmmmmmmmmm
Hataylımısin 😂😂
Hayır