Kıskançlık çok saçma değil mi? Erkek arkadaşım bu aralar çok kıskanç ileride şiddet uygulayabilir sizce ayrılayım mı?

Bu aralar erkek arkadaşım çok kıskanç spor salonuna böyle gittim diye kavga ettik kıskançlığı sevmediğimi biliyor kısıtlanmaktan nefret ederim ayrıca onu giyme demek bir hakaret değil mi? Sanki ben ne giydiğimi bilmiyorum
Kıyafetimde birşey yok Spor salonun sahibi erkek arkadaşım içerde zaten kimse yok arkadakiler var onlarda arkadaşlarımızdı çok moralimi bozdu saygisiz 🤷🏻‍♀️
Kıskançlık çok saçma değil mi? Erkek arkadaşım bu aralar çok kıskanç ileride şiddet uygulayabilir sizce ayrılayım mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrılıcaktım yalvardı vazgeçtim eğer bir daha kıskanırsa ayrılıcam çünkü kıskançlık=özgüvensizlikÖzgüvensiz erkeği yanımda gezidirmemOna aynen böyle dedim 🥰
Kıskançlık çok saçma değil mi? Erkek arkadaşım bu aralar çok kıskanç ileride şiddet uygulayabilir sizce ayrılayım mı?
Cevapla