Yazdığım yorum gitmemiş ama 3 yıl Marmaris de aşcılık yaptım bunun gibi kızları clup de disko da dans ederken izledim senin gibi instagram dan izleyip ss almadım elim ayağım da titremedi.
kız bana deseydi ben yine gülerdim :D sonuçta çocukları aslında bizim spermlerimiz yaratıyor :D haklı olum kız, elma ağacından avokado mu bekliyeceğiz :D benim içinde geçerli bu :D
koniçiva japonca ama olsun ben anladım yine de mesajı :D benim rus, ukraynalı, litvanyalı, alman, italyan-ingiliz melezi sevgililerim de oldu ama sana samimi söyliyim. insan karşısındakiyle kendi anadiliyle anlaşmayı özlüyor :D ama çok uğraştırıyolar türk kızları, en çok da çocuk doğurunca kendilerini hürrem sultan sanıyolar, çocukta şehzade veya prenses... kafalar şahane.
Tatlım o standarda sahip olsaydın bunu burda yazmak yerine öyle bir hatunla birlikteydin. Davul bile dengi dengine o yüzden bizim bahsettiğin sarı kızlarımız sana bakarlar mı muamma 💋
Ne kezo erkeksin, kendine saygın da yok belli ki beynin bel altında yaşının adamı olda ağır ol biraz akla zekaya mantığa da önem ver güncelleyip de duruyorsun kusmuk yorumlarını okumak zorunda kalıyorum.
Iyide ben kızın kutu gibi süt beyaz gögüslerinden bahsetmedim ki. Belliki yorumları düzgün okumamışsın. Herkes konuyu cinsellige çekiyor ben güzelliğinden bahsediyorum
Birde altina bu kiza kusur buluyorlar falan yazmissin biz turkiyedeki erkeklerin tipinden ya da karakterinden soz ediyor muyuz ya da sen cok mu mükemmelsin de turkiyedeki kizlarin sariya evrilmesini falan istiyorsun
Yok yaa ne bilim kız dediğin böyle olur ya da şöyle olur öyle şöyle olmasa da farklı güzelliği olan çok insan var yani neyse olsun harbi kız güzel ama suratını beğenmedim esmerler Bana göre daha güzel kumralarda öyle mesela fahriye Evcen
Fahriyeyi sevmem ama pek aldırma böyle soyleyenlere benide aldırma. Özguvenin olsun yeter istersen çirkin ol. He ozguvende derken kendini sevmekten kastediyorum. Sen muhtemelen esmersih
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
İncecik bu kız be çok da güzel değil hafif balık etli kıvrımlı vücudu olan bir hatuna erir biterim ancak 😅
Kardeş neresi incecik. Sen soba borusumu istiyorsun kutu gibi hatun işte
Kusura bakma ama zevkini si**yim 😂😂😂😂
Sen bu kafayla ancak elini silkersin
Görsen elin ayağına dolanir gelmiş burda bol keseden sallıyorsun
Yazdığım yorum gitmemiş ama 3 yıl Marmaris de aşcılık yaptım bunun gibi kızları clup de disko da dans ederken izledim senin gibi instagram dan izleyip ss almadım elim ayağım da titremedi.
Kıskandım seni
Göremezsin senin s*kinden böyle birşey hayatta çıkmaz
Ahahahha sadece benden olmuyor sizdede is yok
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:
Sie babanın çükünden de anca senin gibi beyinsiz biri çıkar
soran arkadaş kusura bakmasın ama inanılmaz güldüm :D
Kardesim espri algını gözden geçir. Bu kız ergen ve kıskanç
Sen ergensin asıl kïz güzel xd
kız bana deseydi ben yine gülerdim :D sonuçta çocukları aslında bizim spermlerimiz yaratıyor :D haklı olum kız, elma ağacından avokado mu bekliyeceğiz :D benim içinde geçerli bu :D
Bro kader mi bu yoksa felek mi bilmiyorum ama keşke rusyada doğsaydım. Davay davay koniçiva anladın sen :d aga bunlar dünya güzeli
koniçiva japonca ama olsun ben anladım yine de mesajı :D benim rus, ukraynalı, litvanyalı, alman, italyan-ingiliz melezi sevgililerim de oldu ama sana samimi söyliyim. insan karşısındakiyle kendi anadiliyle anlaşmayı özlüyor :D ama çok uğraştırıyolar türk kızları, en çok da çocuk doğurunca kendilerini hürrem sultan sanıyolar, çocukta şehzade veya prenses... kafalar şahane.
dayı abazalıktan kuduruyon ya yalla başka ülkeye ya kıllı maymunu
Amca deme lan turşu seni 😂😂
abazya bak sen kanka seni emrini bekliyorduk s-tir git dayı kıllı maymunsu yaratık
Eninde sonunda bizim olacaksın dayı diyonuz dayılarla evleniyorsunuz. Aramızda 9 yaş var birşey olmaz dayı dme1😂
yooo ne alaka ben genç seviyorum yaşıtlarıma bakarım ben zevksiz degilim niye yaşlılara bakim ki
Ben yaslimiyim deli
evet yaşlısın benim için yetişkin ergen yok kurşun atıp yermiş yok ölmüşüz neyin kafası bu
Ne yaşlısı ya 10 sene sonra bendesin bebek hiç kaçma:)
Tarihi eser yaptın bizi
Sana flört sevgili yok anime kızı sen bana yaşlı dedin
Yüzü güzel mi bunun şimdi füzelerine bakıp güzel diyon mk
Her yeri güzel heykeli dikilecek hatin
Hasss mk güzel olsa derdim açıkça ama senin amacın sadece pompa
Kanka vallahi değil ya
Kız bütün olarak güzel
böyle olanların bir çoğu bunu paraya çeviriyor hacı :D
Sen istiyor duj verecek 100 dolar.
100 dolar güzel para :D
Omeglede fake girl yazınca buna benzeyen bi erkek eleman çıkıyor ona benziyor tipi
Kanka tiktokta kullanıcı adı yazıyor bakabilirsin. Bu kız kanatsız melek
Biz de Türk erkeği ne zaman abazalıktan medeniliğe evrilir diye bekliyoruz.
mükemmelsin dpğispdiweiğşdlfieflfiop
O boxer ne kusucam😨 buğdayım siyahcıyım hiç sarı ilgim olmadı
Aşkımın taytını kıskanma:d
Ne taytı pardon boxer :d
Kezo erkekler erkeklerimiz :(
Alakası yok melek gibi hatun
Tatlım o standarda sahip olsaydın bunu burda yazmak yerine öyle bir hatunla birlikteydin. Davul bile dengi dengine o yüzden bizim bahsettiğin sarı kızlarımız sana bakarlar mı muamma 💋
Tatlım bizde sarı yokki bakmaz heralde prenses gibi avrat bizemi bakar :d bizim sarılardan kaparım bir tane
Ne kezo erkeksin, kendine saygın da yok belli ki beynin bel altında yaşının adamı olda ağır ol biraz akla zekaya mantığa da önem ver güncelleyip de duruyorsun kusmuk yorumlarını okumak zorunda kalıyorum.
Iyide ben kızın kutu gibi süt beyaz gögüslerinden bahsetmedim ki. Belliki yorumları düzgün okumamışsın. Herkes konuyu cinsellige çekiyor ben güzelliğinden bahsediyorum
Eyeliner var hadi onu da geçtim kız akıldan engelli gibi duruyor buna güzel diyorsan jsdhshdhdhhs
Video esnasında ekran görüntüsü yakaladım. Normaldir öyle görünmesi çicegimin
Hashahshhahsshsyah ok
Senin yaşın kaç merak ettim
Boşver tatlım bb
18 ya da 16 diye tahmin ettim. Sadece merak korkma yemem seni
Ne 18 i ya 22+
Niye çocuk gibisin bak ben ne kadar olgun biriyim utandım adina
Tamam bende ağlamaya gidiyorum
İşte bu yüzden Rus kızı. Allah bilir yumurta bile kıramıyorsundur
Seni varya... sus artık
Kuyruğuna bastım ciyakla çıngıraklı
Seni o çıngırakla boğarım işine bak
Delisin sen hastasın
Hastayım ayağını denka ve sus
Harbi kırık. Böyle yırtık biriysen evde kalma is coming
Emin misin kız olduğuna xkdjdhjd
Al işte
Yok ben almim
E git bu ulkeden o zaman
Siz gitseniz onlar gelse? Mantıklı
annen ve bacin oyle giyinsin madem
Giyimi kast etmedim güzellikten bahsettim genco sakin
iyi ok
Ndmmdmd inşallah canım ya
22 yaşında random 🤔 mmm iyiymiş. Ne zaman buyuyeceksiniz
Büyüyoruz ya yavaş yavaş bebeğim insanların seçimlerine müdahale etmeyi bıraktığında sen de büyüyeceksin muckk
Birde hukukçu olacaksın. Az ciddiyet lazım asko sana
Bebeğim napayım mahkeme suratımı adliyenin dışına taşıyıp insanların hayat enerjisini mi söndüreyim mdmmd
Bebegim sana yürüme izni var mı msmsmdm
Ahaha yerim zahmet etmeni istemem yukarıdaki hatun senin standartınsa ben çok altındayım mdmdm
Tm aşkım madem izin yok yürümem ne diyim
Kalp kalpp
Biz bunlardan güzeliz
Sen fazla yapmazsın bu kafayla
Kimin yaşayamayacağı belli😄Rus kızlarini anlarim da bu mu güzel? Zevksizzz
Acaba aşkımın boxeri kadar guzelmisin
Boyle kizlar derken ne kasdediyorsun? Sarisin mi
Evet
Sen ülkeden gittikten sonra amca
tamam teyze
boya küpünede düşseler eskiden kara yine kara😂😂
Fena baba 😢😭
Yallah Rusyaya hadi hadi
Beni bu meleklerin yanına gönderirsen neden olmasın
Ahaha beleşçi seni git de bir tipsizden kurtulalım sanki kendileri padişah hahahah
Yav bir tane böyle avrat istedik ne istedik sanki
Maymun süratli
Suratlı*
tamam teyze
Aferin dede
Ben çocuğum daha sen yaşlısın
18 yaşındayım dede jshshdhd
Oltaya düştün minik kız abi diyeceksin bana dede ne ulan!!!
Hshdhdydy dede sus çok konuşma
Tamam kardeşim uza moralimi bozdun
Sen uza yallah Hshshsh iyi oldu yaşlı seniii
Benim yaşlılık fobim var kardeşim. 27 yaşında adama dede denirmi işte cocuk aklı ne yaparsin
Ahahaha ayyy garibim bir de kendine çocuk dedii
Ah ah hayat bee 27 yaşına geldin bir ayak çukura gidiyor
Sus tamam ya
Delisin sen sanki hep 18 kalacaksın
Ya tamam şaka yapıyorum üzülme gençsin 🙂
Tamam asko teşekkür:)
Rica knk üzülmeee
A** abazası :SADSADASDASD
Sus olum eğlenmene bak abazingo seni sjskdjdjdj
İğrendim lan
Neyden iğrendin tursu
yallah avrupaya
Yallah rusyaya anca rüyanda görürsün
Dedi at hırsızı
tamam Kezban hanım
Seni zorla tutan yok
tamam sadece sitem
Birde altina bu kiza kusur buluyorlar falan yazmissin biz turkiyedeki erkeklerin tipinden ya da karakterinden soz ediyor muyuz ya da sen cok mu mükemmelsin de turkiyedeki kizlarin sariya evrilmesini falan istiyorsun
Psikolojim bozuldu baksana güzelliğe. Evet sarı olmanızı istiyorum
Simdi agir konusurdum da neyse tanimadigim etmedigim yersiz egosu olan insana tek kelime edilmez
Egolu değilim yorumları okuyabilirsin. Sadece hayal
Okudum da ondan oyle konusuyorum zaten
BK biri sormuş nasılsın orman kaçkını gibiyim dedim bu nasıl ego
Yaptığım kapağın sesi oraya gitti heralde 😂😂
Kapak degil de konuşulacak birsey yok anlamayana diyelim
Ama dediğimde haklıyım küçük kız
Uzatma istersen ve hitap sekline dikkat edersen iyi olur
Kulkedisi misin ya ne var ne dedik. Sal gelsin
Aynen aynen ondan
Sen iyi değilsin. Derdin ne beni kalıba soktun cevap verdim. Sadece minnoş
Altındaki boxer gibi
Bebeğimin boxerini bari kıskanmayın
Yoo kıskanmadım güzel hatunmuş
Güzel az kalır melek prenses desek daha iyi
Çok abartma bundan daha güzelleri var tamam fiziği iyi de surat çok şey değil yani ne güzeler var
E yuh yani suratında ne var aşkımın. Boş yaptın
Mutluluklar dostum yengeyle ne zamn evleniyorsunuz
Ne zaman rüyama girerse😭😭😭
Kanka acaba senin tipin nasıl
Kanka orman kaçkını gibiyim 😂😂😂😂
O ne demek oluyor kanka
Yakışıklı değilimdir 😢😢
Kanka sanki bizde çok çirkinmişiz muamelesi yedik senden her zaman görüntü önemli değildir
Kanka sizlik birşey yok ya onlar fazla guzel
Lanet olası genetik napak
Ama sizde iyisiniz bana aldırma asko
Kanka iş içten geçti güzel kısalar yüzünden kırdın bizleri
Ya kızım delimisin sen ne takıyorsun. Sen böyle şeylere takarsan işin iş he de geç
Kırıldım deme bak üzersin beni
Şaka yapıyorum kalıplara soktuğumuz güzellik algısı canımı sıkıyor bazen
Cisme takılma. Güzellik algısı var herkesde
Yok yaa ne bilim kız dediğin böyle olur ya da şöyle olur öyle şöyle olmasa da farklı güzelliği olan çok insan var yani neyse olsun harbi kız güzel ama suratını beğenmedim esmerler Bana göre daha güzel kumralarda öyle mesela fahriye Evcen
Fahriyeyi sevmem ama pek aldırma böyle soyleyenlere benide aldırma. Özguvenin olsun yeter istersen çirkin ol. He ozguvende derken kendini sevmekten kastediyorum. Sen muhtemelen esmersih
Hahahah esmer değilim kumralım açık kumral ve öz güvenli biriyimdir
Tamamdır çiçek. Sizi üzmek istemem al sana bir gül :)⚘🐒🦥
Teşekkür ederim 😊 iyi günler
Iyi günler çiçeğim:)
İstemiyorsan git