Ona cok ihtiyacim var ama elimden gelen bir sey yok?

5 ay oldu biteli. Burda bile degil. Aramizda uzak mesafe var. O donem ona iyu gelmiştim bana hep pozitifsin falan derdi. Buyudum degistim daha soguk tahammulsuz hissiz birine donustum. Insanlara o kadar sicam samimi drgilim. Ona cok ihtiyacim var bu halimle. O bana dert anlatirdi ben toparlardim Şu an da benim ona ihtiyacim var zor bir dönemden geçiyorum... ama elimden bir sey gelmiyor. Hic bir yerde ekli degil ve 5 aydir iletisimimiz yok. Bugun ruyamda gordum. Çok kötüyüm birazcikta olsa teselli edin nolur? :(
Ona cok ihtiyacim var ama elimden gelen bir sey yok?
Cevapla