Nasil boyle olayi unuta bilirim yasadiniz mi boyle bir sey?

lutfen okuyun. gercekten fikri olan yazsin. Sevgilimle bir birimizi cok cok seviyorduk, askimiz mukemmeldi. Cok harika iliskimiz bitdi.2 yildir birlikteydik. Neyse ben onu cok sikbogaz ediyordum diye benden ayrildi.20 gun falan sonra barismak icin her seyi yapti tabi kabul etdim. Sonra kucuk kavgamiz oldu, ama cokk kizmisti. Aslinda cok ufacik bir seydi. O kavgada bana asagilik dedi. Namazima laf etdi. Ben de aile terbiyesi gormemissin dedim neyse kapandi. Bir kac gun sonra yeniden konustuk. Bir birimize hakaretler yaptik. O bana yapiyordu diye ben de dayanamadim yaptim. En sonunda benim anneme laf etdi anneme. Dunya basima yikilsaydi iyiydi. Anneme laf edince kendinizi benim yerime koyun annnenize laf etti biri. Ben kontrolumu kaybettim ve sen erkek degilsin serefsiz dedim falan. Bu bana o**spu dedi ilk defa bana kufur etdi. Ilk kez ben birisi tarafindan kufur yiyordum. Tabi kaybettim kendmi asla kufur etmeyen ben ona kufur etdim. Sonra namusuma laf etdi. Dyanamadim ailesinde babasinin annesine ihanetiyle vurdum onu. Kufur edemezdim daha fazla. Namusuma leke getirecek soz soyledigi icin yaptim ve anneme hayvan dedigi icin it kizi soyledigi icin bana. Etrafimdakilar bana az bile dedin diyorlar. Ben vicdan ezabi cekiyorum. Kendimi kaybetmisdim. Neyse. Bana terbiyesiz kiz muamelesi yapti resmen. eski sevgilisinin ismi ilayda, cok terbiyesiz birisi. bana ikinci ilayda falan soyledi. onun icin oyle yaptim. neyse sonra tabii yine hakaret edince etdim. ve boylece kapandi. engelden cikarmis beni. Arkadaslar ben cok aci cekiyorum, nisanlanacaktik. Onu cok cok seviyordum. Ne yapacagim? Ben ondan baskasini sevemem. Sevsem de kalbimde acim kalir. Cok mutlu ola bilirdik. Intihar falan dusundum ben, kaldiramiyorum. Lutfen beni anlayip yazin bir seyler. Terbiyeli namuslu bir kiza kufur etdigi icin sizce bir gun pisman olur mu? Beni cokk cok sevdigine emindim. Ama asla onla olamam daha. Benim dunyam basima yikildi yemin ediyorum. Ask acisi ceksem cok iyi.6 aya falan gecerdi. Bu ask acisi degil. Lutfen yardim edin. Ben beni cok seven birini kaybettimi dusunuyorum. Onu baska kizla gorsem mahvolurum. En kotu oldugum sey kotu bitmesi. Saygi cercevesinde bitse keske diyorum. Iiyi bitse boyle uzulmezdim cok saygisizca bitdi buna uzuluyorum bunun icin ne soyleye bilirsiniz
Nasil boyle olayi unuta bilirim yasadiniz mi boyle bir sey?
Cevapla