ben yaklaşık 1 yıl kadar biryle birlikte oldum ilk sevglim ona o kdar güvendim ki asla beni bırakmaz sandım çok seviyordu benle birlikteyken nelere katlanmıştı evlilik hayelleri kuruyorduk gelinlik modeline varasıya beğenilmişti nişan tarihimiz belliydi arkasından da düğün olacaktı daha düne kadar bunları hayel ettiren bensiz yapamaycağını söyleyen adam bir anda herşeyi bitirdi
ailesi istemeye geldi ama beni ve ailemi beğenmemişler ilesi istemedi die benden vazgeçti 1 ay ikna etmek için uğraştı sonra pes etti
dedim benimle herşeyi yaşadın bir anda nasıl bitirirsin hani seviyordun dedim ağladı bitirmek zorunda olduğunu ailesini seçtiğini onların daha önemli olduğunu ddi sürekli
ben o bitirdikten sonra çok uğraştım msjlar attım aradım ama doğru düzgün istedğim cvpları alamadım ben böyle yaptıkça hep kaçtı üstüne faceden de engeledi artık ona hiçbirşekilde ulaşamıyorum size sorularım şöyle
1- bir insan umut verdiği sevdiği onunla hertürlü özel olarak yaklaşıp ahını alabilceği bir kızı bir anda ailesi için bitirmek bu kadar kolaymı?
2- Ben onu bu kadar severken hastanelik oldum üzüntüden bunları bildği halde cevap vermeyen üstüne bir de faceden engeleyen insan napmaya çalışıyor acaba kendide çok üzülüyorda o da beni unutsun artık bu işin geri dönüşü yok diye mi benden kaçıyor faceden engelemş iletişimim tamemen koptu unuttu mu sizce :) ?
ve ayrılalı 2 hafta oldu tlfonlara çıkmıyordu ama facede duruyordu hala ben en son pazartesi beni bırakma benimle o kadar özel anların oldu yaknlaştk bensenin oldum nolur bırakma gel tövbemizi birlike edelim bu günahla beni yalnız başıma bırakma vicdan azabından ölücem nolur gel yeniden başlayalım yazdım ertesi gün beni faceden çıkarmış anladı bu kız beni unutamıcak dedi :(
lütfen ciddi cevap yazın yazanlara da şimdiden teşekkür ediyorum gerçekten moralim çok bozuk konuşcak insan arıyorum bu sorulara da cevap :(
ailesi istemeye geldi ama beni ve ailemi beğenmemişler ilesi istemedi die benden vazgeçti 1 ay ikna etmek için uğraştı sonra pes etti
dedim benimle herşeyi yaşadın bir anda nasıl bitirirsin hani seviyordun dedim ağladı bitirmek zorunda olduğunu ailesini seçtiğini onların daha önemli olduğunu ddi sürekli
ben o bitirdikten sonra çok uğraştım msjlar attım aradım ama doğru düzgün istedğim cvpları alamadım ben böyle yaptıkça hep kaçtı üstüne faceden de engeledi artık ona hiçbirşekilde ulaşamıyorum size sorularım şöyle
1- bir insan umut verdiği sevdiği onunla hertürlü özel olarak yaklaşıp ahını alabilceği bir kızı bir anda ailesi için bitirmek bu kadar kolaymı?
2- Ben onu bu kadar severken hastanelik oldum üzüntüden bunları bildği halde cevap vermeyen üstüne bir de faceden engeleyen insan napmaya çalışıyor acaba kendide çok üzülüyorda o da beni unutsun artık bu işin geri dönüşü yok diye mi benden kaçıyor faceden engelemş iletişimim tamemen koptu unuttu mu sizce :) ?
ve ayrılalı 2 hafta oldu tlfonlara çıkmıyordu ama facede duruyordu hala ben en son pazartesi beni bırakma benimle o kadar özel anların oldu yaknlaştk bensenin oldum nolur bırakma gel tövbemizi birlike edelim bu günahla beni yalnız başıma bırakma vicdan azabından ölücem nolur gel yeniden başlayalım yazdım ertesi gün beni faceden çıkarmış anladı bu kız beni unutamıcak dedi :(
lütfen ciddi cevap yazın yazanlara da şimdiden teşekkür ediyorum gerçekten moralim çok bozuk konuşcak insan arıyorum bu sorulara da cevap :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar