Sevdiğim kız memlekette bense üniversite için uzak bir sehirdeyim evlilik istiyoruz. Ailemiz bize destek olmayan ailelerden maalesef. 3 ayda bir yüzyüze görüşmeye çalışırım ve her geri gittiğimde üzüldüğünü söylüyor, bir keresinde ben ona sarılıp görüşürüz derken ağlamıştı ve çok gözyaşı dökmüştü. O anlar bazen aklıma gelince içim parçalanıyor, istemsizce kimse yanımda yokken odamda beni bir ağlama tutar, gözyaşlarım damla damla akar. Hayat da zor zaten evlenmek kolay da değil bilmiyorum herhalde bunun da etkisi var ağlamamda. Bir erkek olarak bu hâle düştüğümde garipsiyorum bu durumu. Benim gibi bir adam nasıl olur da ağlar diyorum. Bir adam için bu dünyada sevdiği kadına zor bakabilecegi hissi, onunla evlenmek için parasının henüz olmayışı bir adamın içini parçalayan tek şey belki de bu dünyada. Hemcinslerime soruyorum Sizi de böyle ağlama tuttu mu hiç? Karşı cinslere ise sorum şu siz sevdiğiniz adamda böyle bir şey e rastladıniz mi hiç?
Evet oluyor, oldu
Hayır olmuyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar