Sevgilinizin WhatsApp dışında sosyal medya kullanmaması sizin açınızdan avantaj mıdır?

Bazıları sosyal medyanın ilişkileri öldürebildiğini iddia ediyor. Açıkçası günümüzde aldatmaların büyük bir çoğunluğu da sosyal medya üzerinden gerçekleşiyor. Burada güven duymak çok önemli olsa da bazı kıskanç insanlar Instagram gibi sosyal mecralarda karşı cins insanların fotoğraflarını görüp beğenmesinden rahatsız olabiliyor. Ayrıca bu tür sosyal mecralarda dileyen herkes birbirine mesaj gönderebiliyor.

Peki sevgilinizin sizinle iletişim kurduğu WhatsApp dışında bir sosyal medya kullanmaması sizin için bir avantaj olur muydu?
Sevgilinizin WhatsApp dışında sosyal medya kullanmaması sizin açınızdan avantaj mıdır?
Sevgilimi ne kadar sevsem de karşı cinse tam güvenmem. Benim açımdan büyük avantajdır.
Karşı cinsin fotoğraflarını görüp beğenmesini kıskanacağımdan dolayı benim için avantajdır.
Sevdiğim insana tam güvenirim ve kıskanç birisi de değilim, benim için avantaj değildir.
Benim için dezavantajdır çünkü böyle birisi benim de sosyal medya hesaplarımı kapatmamı isteyebilir.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgilinizin WhatsApp dışında sosyal medya kullanmaması sizin açınızdan avantaj mıdır?
Cevapla