Görüstüğüm kişinin eğitim düzeyi ve maddi durumu çok iyi fakat ben aşık değilim ne yapmalıyım?

Yıllardır çıktığım insanlarla ne kadar aşık olsam da olmadı yürümedi. Şu an görüştüğüm biri var çok okumuş; eğitim düzeylerimiz aynı onun maddi imkanları da çok iyi. Çok iyi anlaşıyoruz fakat ben aşık değilim, tutku hissetmiyorum:( Benimle ciddi de düşünüyor ne yapmalıyım?
Görüstüğüm kişinin eğitim düzeyi ve maddi durumu çok iyi fakat ben aşık değilim ne yapmalıyım?
Cevapla