Erkek arkadaşımın sadece orta ve yüzük parmağının tırnağı uzun sizce neden?

Erkek arkadasımla 1 aydır needeyse hergün buluşuyoruz. Fazla derecede ilgi alakası mevcut işten eve bırakır. Direksiyon ingilizce eğitimi erıyor genel kültür kıtap okuma hakkında benım yoğunlaşmamı sağlıyor ve benımle bır gelecek düşündüğünü söylüyor. Kendısi biraz dağınık ev araba dahil eştalarına pek mzeblı davranmıyor. Ben birgün sordum laptobun neden yerde dedım yerde almaya yeltendım. Senden önemli değil dedi ve herşeyde bunu söylüyor üzerime titreyen tavır içinde (Buluşmanın ilk başında tüm tırbakları uzundu ertesi gün sadece ORTA VE YÜZÜK. parmağı uzun kalmıştı dedm tırnak yiyor sanırım dedım) bugün ayak tırnaklarınında ciddi derecede uzun oldugunu gördüm. El tırnaklarının (orta ve yüzük ) cinsellıkle bir alakası olabilir arkadasım bu konuda şüpelenmelisin dedı. Geçemişinde hayatına vok kadın girdiğini sen hayatımda oldun olalı kımse yok demişti bilmiyorum yardım
Erkek arkadaşımın sadece orta ve yüzük parmağının tırnağı uzun sizce neden?
Cevapla