Kızlarda da pek hijyenik olmuyor tırnak uzatma, boyatma. Ama Erkekler niye tırnak uzatır?
Yani her iki cinsde de iyi değil, tırnak arasına neler giriyor neler.
Yani her iki cinsde de iyi değil, tırnak arasına neler giriyor neler.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
bazıları gitar çalmak için bırakıyor onu gördümde başka ne için bırakırlar bilmiyom :)
Kim bilir 🤷♀️
Uzun tırnak kadar iğrenç bir şey yok
Gitar çalıyordur
😂😂
Pisliğinden bırakır
🤢
Söyle kessin bari
Tanımadığım insana nasıl
Diyeyim? 😂
Ee tanımadığın çocuğu niye dert ettin ki salla
Ama çok tuhafıma gidiyor. Bi de
Düşünsene lokanta da öyleleri var.
Ezberinde varsa öyle mekan gitmemekte fayda var. Ksskskskskdkdd
İstanbul’da var dı bi tane ama hangisiydi
Bilmiyorum 😂😂😂
Diğer yerlerde şefleri görmüyorum
Ki nerden bilecem ya, en iyisi daha yememek gerekiyor
Ya aslında dışardan yemeyi kesmek çok doğru olur. Kendi ev el lezzetin daha sağlıklı olur ama bunu beceremiyoruz ben beceremem şahsen çok zor
Sana şunu diyim evde aynısın yapmaya kalksan bile dışarda çok daha farklı oluyor. Bi de zaman çok önemli yani bazen insan bıkmıştır yemek yapsın gelmez der hemen şurdan dörder felan alayım.
Bence başta eldiven şart 😅
Hem öyle hem işte olursun veya okulda. Eeee eve de uzaksın yemekhane vb. durum yoksa mecbursun dışardan yemeye
Aynen öyle knk
👍
Gitar çalıyordur