Yalnızlığa sarıl çünkü İnsanlardan daha iyi bir dosttur senden hiç bir menfaat beklemez iki yüzlülük yapmaz.
İnsanları tanıdıkça yalnızlığı sevdim18 Yorumla
Soran+1 yıl3o olunca öyle olmuyor be kardeşim
Soran+1 yıl2 tane yavru kedim öldükten sonra bir daha beslemeye korktum. ölünce psikolojim bozuldu resmen. bidaha alamadım.
Soran+1 yıldenedim olmadı 🙄
yeni bi tane almaya cesaret edemiyor ölür diye- +1 yıl
Al be abi ne olacak ki bundan sonra daha çok dikkat edersin benim de kuşlarım ölmüştü küçükken balığım ölmüştü şu anda kedim var 6 ay oldu gayet de iyi bakıyorum çok küçük alma en az 1 ya da 2 aylık olanları al melez olanları al para verip alma sürekli bakımını yap onu sev oyun oynat kontrolünü aşısını yap yemeğini suyunu ver bir şeycik olmaz
Soran+1 yılcok saol kardeşim. insallah yine denerim
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılKafana bir şey takma. Balkona çık temiz hava al biraz müzik yanında kahveni al. Rahatlamaya bak
2113 Yorumla
Soran+1 yılya keşke ole geçse çıktım hava aldım sigara yaktım ama. uyutmuyor 🙄
Cevap sahibi+1 yılHımm yalnız mı yaşıyorsun
Cevap sahibi+1 yılYalnız yaşıyorsan ondan ağırlık gelmiştir diyecektim de neyse
Soran+1 yılis yeri hariç hep yalnızım
ama bgun çok rahatsız etti 🙄
Cevap sahibi+1 yılBende de kaç zamandır var. Bunu atlatmak biraz zor ama kafamı meşgul etmeye bakıyorum birşeylerle ilgileniyorum boşluk var gibi hala geç doluyor maalesef
Soran+1 yılyalnızlık gusel ama.
bazen sanki içimde var olan bir yara gibi saciyor ne nefes yemek ne hayat o kadar amlsiz geliyorki. var mıyım. yokmuyum onu bile bilemiyorum
Cevap sahibi+1 yılAynen öyle çok güzel geliyor yalnızlık ama bazen de içini acıtıyor neyin acıttığını bile bilmiyorsun dış dünyadan kopuk yaşıyorsun
Soran+1 yılinsanları tanıyan yalnizlasir hiç şüphesiz.
en güçlü insan bile buna yenik dusebiliyor.
adı : Yalnızlık. acısı : tarifsiz
duygusu - boşluk.
Tadı sanki zehir.
Cevap sahibi+1 yılKesinlikle katılıyorum. Yaşım çok büyük değil ama ben tanıdıkça yalnızlaştım şu an kimseyle konuşmak istemiyorum arayana dönmüyorum. Boşluk kötü ya sebepsiz anlık geliyor ama gitmesi zor ve geç
Soran+1 yılakıl ve şuur yaş gerektirmez insan görebildiği kadar uyanıktir
anlaya bildiği kadar zekidir
yaşayabildiği kadar hayattadir
kimse bunu yaşamasın istemem şişede iyi geceler dilerim belki uyuyabilirim.
Cevap sahibi+1 yılDoğru haklısın. Umarım geçer. İyi geceler
Soran+1 yıluyutsun biri beni lutfen😔
Cevap sahibi+1 yılUyuyamadın mı uyursun inşallah
Soran+1 yılmalesef hala uyanığım. içim yaniyo be. 😐
Cevap sahibi+1 yılÜzüldüm tam ne hissediyorsun
Soran+1 yılkalbim mesela sanki yok.
ciğerime keskin bu acı.
aklım donmus gibi gelio.
nefes alislarimi net duyuyorum
bide odanın sessizliği ve dışarıdan gelen kısıp sesler şehrin sesi
Cevap sahibi+1 yılHımm anladım düşüncelere dalmamaya çalış yaa sevdiğin şeyleri yap
Cevap sahibi+1 yılBurdan biriyle arkadaş ol karşılıklı aktivite yapın cidden işe yarar açılırsın
Soran+1 yıltesekkur ederim. dua edin olurmu. veysi derseniz yeter :)
iyi geceler dilerim
Soran+1 yılarkadaşlık bu sitede uygun olduğunu düşünmüyorum. insanlar cok değişik
Cevap sahibi+1 yılÇok değişik insanlar var ama iyi de var önyargı olmasın sen varsan senin gibi de vardır. Rica ederim dua ederim😊
Soran+1 yılguzel ve değerli olanlar nadir bulunur her zaman. bunu sizde bilirsiniz. beni unutmayın duanızda. ne dilerseniz 2 katı sizin olsun inşallah.
Cevap sahibi+1 yılEderim amin Allah razı olsun. İnşallah sıkıntınız geçer de hafiflersiniz😊
Soran+1 yıl
amin
müşterek olsun.( dualar)
Rabbim size hayırlı nasip ler versin.
umarimki mutlu olursunuz.
bzde yok size gelsin inşallah.
uyumaya calisicam.
kendinize iyi bakın. tekrar teşekkür ederim. insallah bigun yine denk geliriz. yabnci ve guzel insan 👋
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederimmmm😊Allah kat kat karşılığını versin inşallah. Siz de kendinize iyi bakın. Allaha emanetsiniz 🌹
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim
Soran+1 yılrica ederim. 😇
nasılsıniz?
Cevap sahibi+1 yılİyiyim siz nasılsınız 😊
Soran+1 yıliyiyim teşekkür ederim.
çalışmaktayız son günümüz.
siz neler yapıyorsunuz
Cevap sahibi+1 yılBen de evdeyim işte ne yapiyim sıkıcı biraz ama öyle geçiyor işte son gününüz niye
Soran+1 yıltatile gireceğiz ondan son gün dedim.
yoksa işimiz daimi olarak var yani.
Cevap sahibi+1 yılYoğun bir işiniz mi var yoruyor galiba
Soran+1 yılbayram vakti olduğu için ziyadesiyle yoğun bir haldeyiz.
valla eve gidince bayılıyorum resmen. hele ki yemekten snra😂
Cevap sahibi+1 yıl😄O zaman sıkılmaya zaman kalmıyordur bence
Soran+1 yılakşamları öyle olmuyor ama.
uyanınca bide kimse yok. ise yanınızda. o boşluğa düşüyorsunuz işte. ağır geliyor
Cevap sahibi+1 yılYalnız yaşamak bu yönden biraz zor olsa gerek. Çünkü biri yok ve boşluktasınız hiç bir şey de doldurmuyor inşallah geçer. Bayramda da evdesiniz zaten değil mi yalnız
Soran+1 yılevet evdeyim. kimsesiz 😐
Cevap sahibi+1 yılAaa demeyin öyle ben de bir nevi bu bayramda öyle olacağım galiba abimin yanına geldim yasak çıktı bayramı burada aileden uzak geçireceğim. Ama sorun etmiyorum öyle moralinizi bozmayın lütfen bakın ben de öyleyim😊
Soran+1 yılpozitif olmanız hoşuma gidiyor.
bnde olmaya çalışıyorum. gecicek geçer diyorum zaten.
hayatta kopmuş değilim. işime gücüme bakıyorum.
ama ne bilim.. gerçekten ne kdr yalnızlığı sevsem bile.
bir süre sonra insan dayanamıyor.
her anlamada bir insana ihtiyaç duyuyor.
insallah. bu bayram haftası birbirimize konusabilirz yalnız hissetmeyiz
Cevap sahibi+1 yılDoğru haklısınız. Birinin varlığı yeter insanın boşluğunu doldurmaya. Emin olun ben burdayım yalnız değilsiniz sıkıntı yok konuşuruz yalnız hissetmezsiniz
Soran+1 yılsaolun. tesekkur ederim.
Siz benm tebessüm etmeme vesile oldunuz.
Rabbim de size mutlu olucagini ve guluceginiz vesileler yararsın inşallah.
iyi olduğunuz şu gusel sözlerinize ziyadesiyle belli oluyor.
umarimki hep iyi insanlarla muhatab olursunuz
Cevap sahibi+1 yılYaaa ne güzel dualar bunlar amin çok teşekkür ederimm😊birinin bana dua etmesi çok hoşuma gidiyor. Bana ettiğiniz dualar kat kat size de olsun inşallah. Allah iyilerle karşılaştırsın. Ben burdayım elimden geldiğince yardımcı olurum inşallah. 🌹😊
Soran+1 yıl:) sizin canınız saolsun.
dua etmek benim daha çok hoşuma gidiyor.
biliyorum ki başka bir insanı düşünerek ettiklerin. senin içinde olur. bu yuzden her zman bu duayı ederim. iyilerle olun inşallah.
Cevap sahibi+1 yılAminn siz de olun inşallah 😊 siz dinlenin madem ben rahatsız etmeyeyim
Soran+1 yılyok zaten öğlen molası olduğu için size yazabiliyorum.
yoksa yazmazdım. 😅
Soran+1 yılyazamazdım
Cevap sahibi+1 yıl😄😄 Sağolun ya bunu bilmek rahatlattı beni
Cevap sahibi+1 yılAyıp olmazsa işiniz neydi
Soran+1 yılayakkabi imalat.
kurumsal bir şirkete üretim yapıyoruz
Cevap sahibi+1 yılİşiniz yoğunmuş. Memnunsunuz değil mi
Soran+1 yılözellikle yaz sezonu dönemi yoğun. onun dışında normal bir şekilde devam ediyoruz.
ama benim birden çok mesleğim olduğu için. is sorunu yaşamıyorum acikcasi. edindiğim bütün tecrübelerden memnunum.
suanki isimde 5 bölüm var 4unu yapabiliyorum.
buda benim hem çok iş sahibi hemde rahat bir konumda olmamı sağlıyor
Cevap sahibi+1 yılHımm maşallah iyi yapıyorsunuz ama tabi bu çok yoruyordur dikkat edin kendinize😊
Soran+1 yılistediğiniz şey için yorulmaktan çok tatlı emin olun.
guzel şeyler kolay olmaz suphesiz.
çalışmadan çaba sarfetmeden istemek ayıp olur.
ve O ( c. c) diyorki.
"Kulun Kaderi Çabasına Bağlıdır.
Cevap sahibi+1 yılÇok doğru her şey çaba gayrettir. Aynen öyle 😊 siz de gayretli çalışkan birisiniz
Soran+1 yılRabbim hamdolsun. beni yalniz yaşamak için bir çok fsrkli şekilde egitti.
şimdi sizden musade istiyorum.
mola bitti. is başlamam. gerekiyor.
insallah tekrar görüşürüz.
sağlıcakla kalın 😇
Cevap sahibi+1 yılTabiiki kolay gelsin. Tekrar görüşmek üzere. Allaha emanetsiniz
Soran+1 yıliyi akşamlar efendim. burdamisiniz?
Cevap sahibi+1 yılİyi akşamlar evet burdayım nasılsınız
Soran+1 yıliyiyim. tesekkur ederim. son yoğun günü bitirdiğim. için braz mutluyum.
evimdeyim. çay yemek vs.
kendime geldim braz.
ama yine yalnızlık başladı.
smdilik sorun yok. ilerleyen saatlerde.
beynim. yine ruhi bunalıma sebebiyet ariycak😅
Cevap sahibi+1 yıl😄😄Yok yok yalnızlık olmasın ona odaklanmayın lütfen. E burda konuştuğunuz biri yok muydu yalnızlığınız az da olsa dinerdi
Soran+1 yılyahu. oyle hayatımda biri olsa. neden yalnızlık külliyesine evimi yapayim😅
buraya bile yalnızlıktan soru vs gezerken. yanlışlıkla. kayıt oldum.
yani öyle bir halde olmama rağmen ilk zamanlar burayı ciddiye alıp. butun insanlara yardım. etmeye çalışıyorum.
sonrada iyi niyet suistimal edildiğini görünce. sadce seçici şekilde. haddini bilen kişiler ile ufak tefek konularda konuştum sadce.
Cevap sahibi+1 yılHaklısınız iyi niyet çok suistimal ediliyor. Ben de kestim konuşmayı bir iki olur öyle arada. Tuhaf ve güvenszilerin olduğu bir yer tamamen
Soran+1 yıliyi insanlara denk geldim yalan olmasın.
ama genel olarak. kadın erkek cidden. akıl şuur yoksunu değişik varlıklar gibi hareket söz ve fikirleei var.
buraya geldiğimde. heralde bu benim. cezam dedim.
ama tabi sıradan öğrendikçe ona göre devam ettim.
şimdi nadir şekilde. soruları okuyup yorumluyorum.
bazen sırf zaman geçsin. diye bütün gün sorulara bakıyorum mantikli bisey bulmak için 😅
cok sukur sorulan sorudan bile insanların kişiliklerini cozumleyebiloyorum.
sizide kullandığınız kelimelerden bir nebze dahi olsa anlayıp.
saygılı şekilde. muhatab oldum yani 😇
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim 😊 ben de denk gelmedim çok nadir oldu tabiki ama onun dışında hep mantıksız kişiler burada toplanmış gibi.
Cevap sahibi+1 yılMesafeli olmanızdan belli herkesle konuşmuyorsunuz
Soran+1 yılherkesle konuşmak biz gibi insanları sadce yıpratıyor yani. bunu sizde yaşamışsinizdir diye düşüniyorum.
o yuzden bize yakıştığı şekilde olması daha iyidir.
kendini bilen. yerine göre olgun bazen çocuksu. bazen ciddiyet halinde.
gülüp eylne bilen.
gerektiğinde haddini sınırını koruyabilen şahsiyetler olmalı.
Cevap sahibi+1 yılAynen öyle katılıyorum yıpratıyor hem de çok en iyisi mesafe koymak kimseyle muhatap olmamak
Soran+1 yılsizin gibi biriyle konuşmak insana iyi gelir yani. buda var 😇
Şu an olduğu gibi mesela hiç bir bağımız olmamasına rağmen.
sadce anlayis ve saygıdan ötürü kırmadan incitmeden haddi asmadan. muhatab olabilmek. guzel bisey.
bu yuzden size teşekkür ediyorum.
Rabbim daima sizi korusun.
Cevap sahibi+1 yılAmin sizi de inşallah ben bu şekilde konuşmayı çok seviyorum haddi aşmadan saygı çerçevesinde ve karşımdakine de çok saygı duyarım
Soran+1 yılsizin saygıyi hak ettiğinizi düşünerek. sizinle karşılıklı şekilde konuşmak emin olun beni mutlu ediyor
ki bu zmanda ciddi anlamda böyle haddi asmadan saygı çevresinde konuşmaya vallahi hasret kaldık resmen.
biriyle 3 4 dk konuşmayın hmen yılışık bir moda girip. farklı farklı kelimeler kullanmaya başlıyor insanlar.
Cevap sahibi+1 yılFarkındayım ben bu kadar bilmezdim burada anladım. İnsanların aşırı cıvık ve rahat olduğunu. Bilmiyorum zamanla birlikte insanlar da çok hızlı değişiyor. Halden anlayan yok herkes keyif derdinde. İyi niyet yok ahlak ya yok ne diyim. Allah iyilerle karşılaştırsın
Soran+1 yılbenim. duam siz gibi insanlara her zman bu oldu.
iyi insanlar ölsün hayatınızda Rabbim iyilerle muhatab kılsın derim hep.
cok sukur. gerek siz. gerekse sizin gibi çok gusel insanlar tanidim konuştum. saygi cercevesinde büyüklerim oldu kucuklerimde oldu.
Allah hepsinden razı olsun.
tabi imtihan olarak dengesiz kişilik sahiplerine oldu 😅
ama hiç birine pabuç salmadik. kimse için çizgileri izi aşıp bize yakışmayan yapmadık yani.
belki hatamız olmuştur insaniz sonuç olarak.
ama bile bile usteleme dik yani.
Cevap sahibi+1 yılYani bence siz de çok güzel bir insansınız zaten dilinden dua eksik olmayan insandan zarar gelmez. Ben buna çok inanıyorum. Karşımda bir kere bile inşallah demeyen insan gördüm burda ne Allah adı ne iyi Bir kalbe sahip biri. Yobaz diyorlar ama en çok zarar da yobaz diyen kişilerden görülüyor. Yobaz dedikleri insanlar da onlara yardım eden anlayışlı davranan kişiler ama onlar bunu görmüyor ya da görmek istemiyorlar
Soran+1 yılHamdolsun ilmi olarak bi cok guzel insandan eğitim aldım.
benlikten Allaha sığınırım.
sahsi olarak bilgim olduğunu düşünüyorum.
tabiki bilginin sınırı yoktur ama.
insanlara gerektiğinde dinin ahlakın hoşgörünün insanlığın. imanın gerekliliklerini ihtiyaçlarını ve neden bizim onları almamız gerektiğini anlatabiliyorum.
ve genel. olarak kendimi yeterince ifade ettiği ide düşünüyorum.
bu yuzden o haddini bilmez bazı insanlara
yerine göre uygun dille anlatırım.
anlamak istemeyip hakaret ettiğini görürsen. tamam der susarım.
bilirimki cahil ile savaş kazanılmaz.
Cevap sahibi+1 yılÖyle tabi. Burda dini cevap verdiğim zaman hemen püskürüyorlar cevap veriyorum olmuyor vermesem kaçtı bir şey bilmiyor diyorlar karşıdaki de kör cahil zaten çok değişik yani. Baş edemiyorsunuz cahil insanlardan korkuyorum bu yüzden
Soran+1 yılhic bir şey için kendinizi mecbur hissetmeyin.
burdaki insanlara bizim birsey anlatmamız farz değil.
gerekirse eğer sadce farzı yazarak söylemek yeterli olur inşallah.
onun disinda kendinizi mecbur kılmayın yani öyle bir yükümlülüğünüz yok içiniz rahat olsun.
yani farkındaysanız bende şu an sizin gibi bir insanı gördüğüm için özellikle konuşuyorum çünkü cidden aklı selim birini bulmak zor. valla hı iyiki denk geldiniz ya.
yine gusel bir tefabuk oldu diyorum. :)
Soran+1 yıltevafuk yani.
klavye karıştırdı 😅
Cevap sahibi+1 yılTavafuk oldu aynen😄aklı başında ne yaptığını bilen biri zor yani varsa da çok az gördüm siz de onlardan birisiniz güzel oldu iyi oldu bu😊
Soran+1 yıliyi olun iyiler sizi bulsun.
kötüler sadce imtihan olarak gelir. 😅
iyiki varsınız efendim :)
Cevap sahibi+1 yıl😄😄Yani iyi niyetle yaklaştığım insanlar oldu ve sanırım onlarla da sınandım yeterince gercekten bu yoruyor zihnen takmamaya çalışıyorum. Yapım gereği de takıyorum sorguluyorum işte. Size denk gelmem iyi oldu az da olsa umut oldu burda var olabileceğine inandığım iyi insanlar diye. İyi ki tevafuk olmuş diyelim😊😊
Soran+1 yıliyiki varsin dememin sebebi.
içinizde güzel insanın varlığına şahit olduğum için dile getirdim.
yoksa sizi yakinen tanıdığım için demedim.
yanlis ifade etmiş ol miyim :)
takmayı braktim. ben. cok sukur.
belki sizede ogeretebilirim vesile oluruz inşallah.
Cevap sahibi+1 yılYok doğru anladım ben zaten tabiki de yanlış anlamadım😊 ben de iyi ki karşılaştık diyorum çünkü ihtiyacım vardı sanırım iyi birine denk gelmeye. Takmamaya kendimce çözümlerim var ama uzun süreli geçerli olmuyor maalesef yine takıyorum
Soran+1 yılaz bi isim var geleceğim inşallah.
sizinle konuşmak cidden hoş oluyor.
saolun.
şükür bu tevafuk bencede iyi oldu.
Cevap sahibi+1 yılPeki kolay gelsin
Soran+1 yıltesekkur ederim.
bitti 😅
az daha ceza yiyordum.
arkadaşları alicam diye.
cüzdanımda unutmuşum.
ehliyet kimlik yok.
iyiki anlayisli ciktilarda sorun olmadı.
Cevap sahibi+1 yılAaa dikkat edin yaa neden arkadaşları aldınız bu saatte özel değilse tabi
Soran+1 yılbayram haftası olduğu için yoğun işler olduğunu söyledim.
bu kendilerini aldığım arkadaşlarımın kendi iş yerleri var. sezonluk olarak üretim yapıyorlar. bu saate kadar tabi çalışıyorlar ama.
toplama. düzenleme ile uğraştılar için geç kalmışlar.
beni arayıp onları almamı istediler gittim aldım geldim.
ama dönüş yapar iken. yasak olduğu için ekipler durdurdu normal kimlik kontrol vs. yaptılar. saolsunlar bisi demeden bıraktılar bizi.
gece gece olay 😅
Cevap sahibi+1 yıl😄😄Cezasız kurtuldunuz iyi iyi heyecan olmuş biraz ama sonuç kurtarmışsınız
Soran+1 yılisminizi ogrennilirmiyim?
Cevap sahibi+1 yılKübra adım
Soran+1 yılmasllah.
bende cihat.
memnun oldum.
Cevap sahibi+1 yılMemnun oldum ben de 🙂
Soran+1 yılisminizden biraz korktum 😅
baya büyük bir makama sahip çünkü.
korkudan kastım) +( büyüklerin ismi olduğu için biraz etkilendim)
Cevap sahibi+1 yıl😄😄Büyüklerin ismi mi
Soran+1 yılHatice tül Kübra.
Efendimizin ( a. s. c)
ilk eşinin ismi.
daha ne kadar büyük olsun.
Cevap sahibi+1 yılAaa tabiki de 😊 ismimi çok seviyorum
Soran+1 yılyani istesekse size saygısızlık yapamayız bu kesin oldu 😅
peki ne ile meşgulsünuz
okul, iş, ev hanimefendisi?
Cevap sahibi+1 yılBen şu an ilahiyat 3. Sınıf öğrencisiyim seneye son. Din kültürü öğretmeni olacağım inşallah 😊😊
Soran+1 yılhey masllah.
Allah a hamdolsun.
daha güzel bi insan denk gelmezdi burda sanırım 😇
o zman yaşınız genç sizin.
Cevap sahibi+1 yıl22 yaşındayım
Soran+1 yılkeske bende 22 olaydım 😅
ama 30 yaşındayım. ne kdr gostermesemde yaşım var yani.
tabi içimdeki çocuk daha 8 yaşında cedric misali😊
Cevap sahibi+1 yıl😄😄İçinizdeki çocuk hala yaşıyorsa 30 değilsinizdir aynı yaştayız bence
Soran+1 yılakıl yaşta değil baştadır.
şüphesiz nice insanlar yaşlarına rağmen, bir çok sözde, yasini başını almış insanlardan çok daha olgun ve zekiler. bunu sizde gorebiliyorsunuzdur eminim.
peki size burası dışında ulaşabileceğim bir uygulama var mı ?
Cevap sahibi+1 yılBurası dışında hesabım yok bir yerde ama telegram var şu an
Soran+1 yılvallahi, benimde arkadaşım iş için indirtti bana ama.
nasil kullanıyor cidden bilmiyorum.
uygun görürseniz ordan konusalim.
Cevap sahibi+1 yılBurda çok aktif değilsiniz galiba
Soran+1 yılçalıştığımı biliyorsunuz.
yani sizi sormak için öğlen molasında girdim.
sonrasında müsaadenizle çıktım biliyorsunuz.
ve sizde kabul edersiniz konuşmak isterim sizinle
bunun için farkli bir yer var mı diye sordum.
Cevap sahibi+1 yılHım anladım tabi olabilir. Ben de burayı silecektim zaten. Kullanıcı adınızı verin isterseniz ya da ben veriyim öyle bulunuyor hesap
Soran+1 yılbakayim size söyleyeyim.
ne varsa yazarm bilmiom. çünkü 😅
Cevap sahibi+1 yıl😄😄Peki
Soran+1 yılkullanıcı adi
korkmaz132 yazıyordu
foto asansörde çekmişim 😅
4 kameralı tel.
Soran+1 yılözleniyorsun..
Soran+1 yılAga be
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılBir şeyle uğraşmayinca daha da ele geçirir. televizyon falan aç izle sonra kahve suyu koy , cay suyu koy ocaga onla ilgilenirken unutur gidersin
11 Yorumla
Soran+1 yılsabah iş var 😐
uyumam lazım. saol. yinede
+1 yılUyumak ve hiçbir şey düşünmemek.
11 Yorumla
Soran+1 yıluyurtsazaten uyumam lazım
Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Sanmıyorum geçmez bu
21 Yorumla
Soran+1 yılberbat bisi ya
Şimdi dicem de sana kalın gelir :)
12 Yorumla
Soran+1 yılsacmalma kardeşim. senin alışkın olduğun şeyleri biz yapmıyoruz
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe gibi bi cözüm
21 Yorumla
Soran+1 yılbilmiyorum yeterki gitsin bu
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar