Eşim arkadaşları ile birlikteyken çok iyi fakat benimleyken hep yorgun. Acaba aldatılıyor muyum?

Eşim ağır bi fabrikada çalışıyor sabah 6 dan akşam 10 a 11 e kadar. Çok yorulduğunu söylüyor fakat arkadaşları ile birlikteyken o yorgunluk yok. Birlikte olmak istiyorum. Ama yorgunum diyip geçiştiriyor. Eskiden böyle değildi. Ne kadar yorgun olursa olsun böyle olmazdı. Anlamıyorum.. Açıkca soyle diyorum hemen uyumuş oluyor birden. Açıkçası çok aşağılayıcı bi durum. Biliyorum istemediğini. Ben onu deli gibi isterken... :/
Eşim arkadaşları ile birlikteyken çok iyi fakat benimleyken hep yorgun. Acaba aldatılıyor muyum?
Cevapla