Şöyle ortaya karışık kebap tavuklar ekler fındık lahmacunlar mezeler off aman yarabbiiii...
İki de ayran,
Şerefe sevgili🥰
İki de ayran,
Şerefe sevgili🥰
Şimdi belki eleştirebilirsiniz ama çok seviyorsanız ve bu ikiniz için de eğlenceli olacaksa neden olmasınki. Doğumgünü kutlamak illa pasta kesip mum üfleyerek ya da pahalı hediyeler alarak kutlanmalı gibi düşüncelere katılmıyorum. Ayrıca kebapçı veya lüks bir restoranda olmuş ya da minibüsten bozma seyyar sokak lezzeti olmuş ne önemi var? Önemli olan bir arada olmak ve güzel vakit geçirmek bence.
Uuuu süper, baş başa
Hele bir de üstüne birer künefe yerseniz ooo değme keyfine 😋
Ben tok karnına tatlı sevmiyorum
Ama onu izlerim, ne de olsa benim tatlım karşımda 🥰🥰
Yook öyle olmaz. Senin sevdiğin şekilde davranması gerekiyor. Sen tok karnına sevmiyorsan o da yemeyecek. Sevdiğin neyse onu yapacaksınız o gün. Doğumgünü çocuğu olan sensin sonuçta.
Önemli olan ağzınızın tadı bozulmasın.
O yerken onun çatalından alırım bir tanecik , tatlıyla aram yok zaten🙂
Senin gibi uysal bir sevgilisi olduğu için mutlu olması gerekir. Umarım her zaman yolların kıymet bilen insanlarla kesişir..
Yaşınız 52 mi gerçekten?
Evet neden sordun ki 🤔
Sitede o kadar büyük pek görmedim de
Yok gerçekten öyle. Bak profil resmimi de değiştirdim. 😌
Cevap
8Cevap
ben pesketaryenim bir zahmet götürmesin sevgilim ama bir rakı balık sofrasına hayır dersem dişim kırılsın
Nesin nesiiiinnn
Lüks yere gidip karnınız doymayacak sonuçta kebapçıya gidin karnınız doysun daha iyi skskssk
Lüx yerde daha yemek gelmeden doyarım ben, fiyatlara bakarak
-Bir su alabilir miyim?
😂😂 yanii
Hele o samimiyet
Abiiiciiimm büyrööööön
1kg kolonya dökerler eline
Pek hoşuma gitmezdi açıkçası 😂 Onun yerine piknik yapabilirdik açık bir havada :)
Mangal varsa ben de varım
Mangal olmayacaksa ormana niye gidelim, parkta yeriz 🤪
Piknik deyince orman düşündüm direkt
Hemde Belgrad🥳
İnşallah beybi 💕
Ne diyeyim bu adamı ben seçmişim
Başa gelen çekilir asrgng
Adanalı sevgili yapmışımdır;
Hahahah
Sonra löp löp haydi kolay gelsin
Anca beraber löp löp kanca beraber löp löp
Erkekte kalça sevilir
Yemekte yaparım salçayla abiiim oynar kalçayla
Çat çat çat
off be ne iyi olurdu yaa
İşte damak zevkinden anlayan bir adam
Uçuyorsunnnn Melih
Unaytıtofffameeeeriiiykaaaaa
Umarım espryi anlarsın😀
Ordan da Sıra Gecesine gidin asidlşasişlasd
bikez daha aşık olurum akjsdhdj
kalp şeklinde lahmacun <3
isotla da seni seviyorum yazdıysa evlenilir o adamla :D
Teşekkür ederim
Rica ederim
Canım çekti😂🥺
Biz yalnızlar olarak toplanıp gidek
Acıktın galiba)
Yok karnım tok sırtım pek
Aç olan gözüm
Bu saatte mide fesadı olur valla, lstanbulda olsan, sırtın pek olmasa hallederdik, ne olacak
Allahtan başka şey dileseymişin keşkeeeee
Ama yasak var
Yasak masal, ben masa donatıyorum) gözden ırak oluyor ama)))))
Alo 155
Vay hain dönerci🤣
Oh miss derim djdhd
Sende ancak sushi yemeye gidecek tip var annecim
Bu elit görünümünün altında çılgın bir İbrahim Tatlıses yatıyor demek🥳
"Kesene bereket" 😂
Ben bir tuvalete gidiyorum
Ellerin temizse benimkini de götürür müsün?
Seninkini?
Yanlış anlaşılmasın, bunu farz i misaldeki sevgilime söylerdim. 😀 Harbi hiç duymadin mi bu muhabbeti?
Yok valla duymadım ne demek istediğini de anlamadım
Bırak masum kalayım 🙄
Vay arkadaş, kendimden iğrendim. 😂
Neyse git bir elini yıka
nöööööö
Bir gün yapacağım
Eyvallah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?