Sevgilimle ayrılalı 11 gün oldu storylerime bakıp fotoğrafımi begeniyor?

Sevgilimle mesleğinden ve pandemiden ötürü uzak mesafe ilişkisi yaşıyorduk. Bana her zaman hayatındaki en güzel şey olduğumu ve çok değer verdiğini söylüyordu. Aramızda yarı şaka yarı ciddi evlenme muhabbeti geçti ve ben biraz soğuk baktiğimi soyledim. O ise madem geleceğimiz yok kendimi boşuna oyalayıp kisitlayamam diyerek ayrılmayı tercih etti. Ama hâlâ her yerden takip ediyor numarami silmiyor storylerimi izleyip paylaştığım fotoğrafı begeniyor sizce ne yapmaya çalışıyor? Pisman olup gururundan dolayı yazmıyor olabilir mi lütfen bi akıl verin artık kafayı yiyeceğim
Sevgilimle ayrılalı 11 gün oldu storylerime bakıp fotoğrafımi begeniyor?
Cevapla