Çıplak foto atmadım diye trip atan sevgilimden ayrıldım?

Sevgilimle 1 yılı aşkın çıkıyorduk 6. aydan sonra aramızda yakınlaşma oldu bir anda sonrdan gelişti her şey ama ben uzak duruyordum fazla sevmiyordum o şeyleri sürekli o istiyordu görüntülü konuşuyorduk falan

en son benden fotograf istedi atmak istemedm atmadım da trip attı 3 4 gun mesjlarıma cevap vermedi

aşırı inat dedğim dedik birisi bnde en son yazdım nereye kadar devam edecek dedim
dediğimi yapana kadar dedi
böyle iant ettikçe o biraz zor dedim
böyle böyle tartıştık en son o zaman her istediiğinde foto atacak birini bul hadi eyvallah dedim ayrılıyormusun dedi
evet dedim tamam sen bilirsin diye konuyu kapattı daha yazmadım

ne zamn bu konu açılsa yok desem trip atıyor
sizce iyi yapmış mıyım geri pişman olarak döner mi?
Çıplak foto atmadım diye trip atan sevgilimden ayrıldım?
Cevapla