Sevgilimle 1 yılı aşkın çıkıyorduk 6. aydan sonra aramızda yakınlaşma oldu bir anda sonrdan gelişti her şey ama ben uzak duruyordum fazla sevmiyordum o şeyleri sürekli o istiyordu görüntülü konuşuyorduk falan
en son benden fotograf istedi atmak istemedm atmadım da trip attı 3 4 gun mesjlarıma cevap vermedi
aşırı inat dedğim dedik birisi bnde en son yazdım nereye kadar devam edecek dedim
dediğimi yapana kadar dedi
böyle iant ettikçe o biraz zor dedim
böyle böyle tartıştık en son o zaman her istediiğinde foto atacak birini bul hadi eyvallah dedim ayrılıyormusun dedi
evet dedim tamam sen bilirsin diye konuyu kapattı daha yazmadım
ne zamn bu konu açılsa yok desem trip atıyor
sizce iyi yapmış mıyım geri pişman olarak döner mi?
en son benden fotograf istedi atmak istemedm atmadım da trip attı 3 4 gun mesjlarıma cevap vermedi
aşırı inat dedğim dedik birisi bnde en son yazdım nereye kadar devam edecek dedim
dediğimi yapana kadar dedi
böyle iant ettikçe o biraz zor dedim
böyle böyle tartıştık en son o zaman her istediiğinde foto atacak birini bul hadi eyvallah dedim ayrılıyormusun dedi
evet dedim tamam sen bilirsin diye konuyu kapattı daha yazmadım
ne zamn bu konu açılsa yok desem trip atıyor
sizce iyi yapmış mıyım geri pişman olarak döner mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer