Sırf bu fotoğraf yüzünden sevgilimle ayrıldık?

Yanımdaki 7 senelik arkadaşım. Koskoca 7 sene. Lise arkadaşları buluşalım dedik ve bu fotoğraf dünki lise buluşmasından. Sevgilim bunu görür görmez o ne samimiyet diyerek beni aradı. Tartışmaya başladık ve sonu kötü oldu. Milletle bu kadar samimiysen sevgilim de onlar olsun diyerek bitirdi. Herkes sen haksızsın diyor. Özür mü dilemem gerek? Ya ben rahat özür dileyebilen bir insan değilim ne olacak
Sırf bu fotoğraf yüzünden sevgilimle ayrıldık?
Sırf bu fotoğraf yüzünden sevgilimle ayrıldık?
Cevapla