Yanımdaki 7 senelik arkadaşım. Koskoca 7 sene. Lise arkadaşları buluşalım dedik ve bu fotoğraf dünki lise buluşmasından. Sevgilim bunu görür görmez o ne samimiyet diyerek beni aradı. Tartışmaya başladık ve sonu kötü oldu. Milletle bu kadar samimiysen sevgilim de onlar olsun diyerek bitirdi. Herkes sen haksızsın diyor. Özür mü dilemem gerek? Ya ben rahat özür dileyebilen bir insan değilim ne olacak
Gördün yakışıklıyı ''Arkadaşım adı altında'' 7 yıl uzaklaşmamışsın, o da yetmemiş, elini kalçana atmış o da yetmemiş beraber poz vermişsiniz bu poz iki aşık pozu resmeen ya Bırakın şu arkadaş ayaklarını yeterin artık bıktık sizin gibi nankörlerden. Hayır eli falan geçtim, omuzlarınızla da yaslanmışsınız birbirinize, onla yatmadığına bile şüpheliyim.
Bikere o erkegin eli niye senin oranda? Ben bile sinir oldum burda adam hakli. ikincisi madem bir kac arkadas bulusmussunuz 2nizin resmini paylasman da farkli bir sinir bozucu.. Asiri samimi duruyorsunuz..
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Evet biraz fazla samimi olmuş oğlanın eli nerde farkındamısın ben olsam bende kıskanırım seni şu güzelliğe bak valla seviyosan özür dileyeceksin
7 seneyse 7 sene, bir kere sevgilin varsa arkadaşlıklarında dikkat etmen gerekir. Sevgilin haklı. Ben bir özürle bile affetmezdim çünkü pişman bile değilsin.
Sen degil, birak o essek dilesin senden ozur. Ayrica tahmin ediyorum, eski sevgilin bu arkadasindan cirkin. Bnce kiskanmis, birak it gibi donsun, kopek olsun kapina :)
Bak 1. Sınıftan beri kız ortamındayım bel altı şaka yaptığım kız arkadaşlarım bile var ama kimsenin Totosunun üstüne elimi koyup fotoğraf çekilmedim bu sizin ki başka boyut
Kuzenlerine bile arıza çıkarabilir, okul arkadaşlarına çıkarmış. Onun kadın, aşk, sevgili gibi kavramlardan anladığı kıt ve yanlış şey sana gelmemiş olay bu. kavramsal sorunları olan insanlar her zaman zordur
Aynen haklısın bir kalça avuçlaması ayrılma sebebi olabilir mi olacak iş değil resmen kınıyorum çocuğu 😏 bu kadar geniş olmaya devam ederseniz daha çok şutlanırsınız kızlar
Korkulacak bir durum yok. Biz lisede hep ikimiz olurduk genelde. Birbirimizden çok dostumuz yoktu. Liseden sonra biraz uzaklaştık ve uzun zaman sonra buluştuk. Yaptığı sadece poz vermek kötü bir niyet yoktu
Ben adamın niyetini bilmem. Sevgilisi olan bir kızla fotoğraf cekiliyorsun o el oraya gitmemeli isterse babanin oğlu olsun. Hadi omzunda olsa anlarım da resmen kalcana götürmüş.
En İyi Cevaplar