5 sorudan 6 sı boyla alakalı. ''Sevgilim kısa bunu sorun ediyorum'' ya da uzun boylu olsun vs vs. Ya da erkekler ''170 bir erkek hakkında ne düşünürsünüz'' vs gibi sorular görüyorum mesela. Dürüst bir şekilde cevaplarsanız bu çok mu önemli gerçekten sizin için? Sorun edeceğiniz bir konu mu?
Sevgilinizle aranızdaki boy farkı gerçekten bu kadar önemli mi?
ya açıkçası kız açısından biraz sıkıntılı bir durum bende içlerinde olmak üzere her kız kısa değil maalesef başıma geldi benimde ben uzunum beni seven kişi de benden kısa yani bazen ne yaparsan yap o göze batıyor çevreden bahsetmiyorum benim gözüme batar illa ki
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Yıllar yıllar önce ben de sormuştum. Boyum 145 evet şaka değil gerçekten. 170 erkek nasıl olur gibi bir soru sormuşum ve cevaplar çok fark var o ne vs ile dolu. 26 yaşındayım şimdi ve kendi deneyimlerimle geldim. 2.00 olan bir adam sevdi hiç de umursamadan. 180 üzeri pek çok erkek girdi hayatıma hepsi de boyuma bayıldı. 165-170 erkekler de girdi. Senin boyun ne kadar kısa topuklu giysene diye diye bir hal oldular. Önceden boy kompleksim vardı tamam şimdi de 2. metre ne yani o kadarını kaldıramıyorum ama boyun önemi yok ya. Hayatımdaki kişiyle ne kadar mutluyum o önemli
@nsnsnsnsnsbn 145 olan beni seven çıktı sen neyin derdindesin? Boyum kısa mı diye kendine dert edinirsen sürekli acaba boyumu beğeniyor mu dersen bulamazsın. Ama ben sevilecek biriyim diye çıkarsan ve boyunu arka plana atarsan her türlü çıkar. Türkiye boy ortalaması zaten kısa. 170 olsun diye takıntın yoksa çıkar biri. Sevmek boyla posla alakalı değil. Tamam kimse dışını beğenmeden içini tanımak istemiyor ama her şey fiziksel olarak gören biriyle zaten kimse mutlu olamaz
@nsnsnsnsnsbn şimdiki eşim 2 metre değil 178. Bilmem neden uzun olduklarını ben boylarına göre seçmedim. Kafama uyduklari için hayatimdaydilar. Kısa sevgililerim de oldu ama sürekli psikolojik şiddet uyguladılar. Sevgisini kocası kısa boylu erkek derken ne demek istediğini anlamadım. Kız kendinden uzun olabiliyor bazen ya da aynı boy. Sen boya takılırsan boya takılan birini bulursun
boyun kadınlar için etkisi çok azdır. bu ülkede hiç yoktur. kadın seçendir. erkekte 1 cm bile değiştiremeyeceği bir özellik ve en önemli özellik o yüzden burada ki seçilme rekabeti çok ağır. daha önce düşündüğüm şey sizde de olmuş. yaş kemale erince uzun erkekler uzun kadınlara gitmeye başlayınca (uzun saftirik fakir ya da tipsizler kısalarla evlenebilir ama istisnadır) sende kısa erkeklere kalmışsın. ve en baştada kendini kandırmışsın. karakterdi iç güzellikti falan. güzel hikaye :D
Sevgili bulduk boyu kaldı😂 önemli değil önemli opsa basketbolcuya hayran olurdum ama bknz hayran oldugum kisi nev boyu 174 ondışında kısa veya orta boylu olması öpüşme ve kavga anlarında bana kolaylık saglar bir de güçlü bir tip oldugum icin arada yükselip hatta tepeden bakmak isterim bunu 2 metre birine yapamam😂
boy farkı önemli değil kafa yapıları birbirlerine uyum önemli.. bu arada boyum 187 genelde hep ortalama 165 boyunda kız arkadaşlarım oldu... ya tek sorun bu olsa keşke artık günümüzde ilişkiler git gide ciddiyetsiz bir hal almaya başladı flört ettiğim kızlarla konuşurken kendi kendime diyorum keşke lisede görüştüğüm kızlarla aramı soğutmasaydım.. eskiler biraz daha iyiydi sanki he.. tek konu boy değil bence :)
Benden kısa olmasını istemem. Kadın kısa olunca kötü durmuyor hatta daha sempatik oluyor , erkeğe daha çok korumacı duygusunu bile yaşatıyor. Kısa erkekte tam tersi bu beni koruyamaz iç güdüsü oluşuyor , sanırım..
Bence kızlar bunu çok abartıyor. Ben 20 yaşındayım 165 boyum şu an ki sevgilim 180 falan boyunda ama hiçkimseye aa bu benden kısa bunu erkek olarak göremiyorum demedim. 170 çocuktan hoşlandığım da oldu, benle aynı boyda erkek arkadaşlarım da ve hiç buna takılmadık. 170 arkadaşımla yan yana yürürken topuklu giydiğimde insanlar resmen uzaylı görmüş gibi bakıyor, kafedeki garsonlar bile bazen alaycı bakabiliyorlar. İnsanların algılarının değişmesi lazım. Boy pos geçin bunları böyle fiziksel özelliklere aşırı takankar kız erkek fark etmez genelde aptal oluyorlar, böyle insanlardan hiçbi halt olmaz. Önemli olan erkek olarak görmek değil adam olarak görmek zaten bunun için de boy kilo değil kibarlık, zeka, anlayış ve sevgi gerekiyor. Babaannemin de dediği gibi boy kavakta da var. Aptal olmayın kızlar sevgiyi boyla ölçmeyin.
Ben kısa bir kızım bunu hep söylüyorum zaten ve benim için ne kendi boyum ne de karşımdaki erkegin boyu bir kriter ya da kafama takabilecegim bir durum olamaz. O nedenle biri ile tanisirken karşı taraf sormazsa ben boy pos sormam bile, daha çok tanımaya yönelik başka kriterler benim açımdan önemlidir.
Normalde hayalimdeki erkek benden uzun ama uzun olup olmaması bir yerden sonra çok da önemli değil. Davranışları daha önemli. Yani eskiden kesin bir dille uzun olsun derdim, ben de uzunum ve beni tamamlamalı derdim. Gelin görün ki uzun erkek bulunuyor da adam gibi erkek zor bulunuyor. Ayrıca zamanla uzununu denedikten sonra anladım ki sonraki ilişkilerimde bu çok da önemli değilmiş. Ben zamanla huyuna, aramızdaki uyuma bakıyormuşum.
Boy konusu böyle büyütülecek bir konu değil benim açımdan. Görüntü açısından erkeğin en az 10-15 cm kadar daha uzun olması daha hoş bir görüntü oluşturuyor sanırım dışarıdan. Ah boydan posdan önce daha önemli şeyler var gerçekten uyum gerektiren. Daha çok oralara odaklanmak lazım.
Kızların özellikle boy takıntısı oluyor, yanında kısa kalmış bir erkek onlara tuhaf geliyor bence haklılar da insanın duruşu önemli, şayet ben 1’79’um yanımda 1’85 sevgili abes kaçardı. 😀
Onu düşünüyorum. benden kısa olursa komplekse girer üzülür filan. Sarılıp göğsüne yaslamak ister olmaz. Alışverişe gidersek reyonlar arasında onu bulamazsam kırılır yani böyle şeyler olsun istemem.
Yani boyu bana yakın olsun istemem, benden uzun olsa daha iyi olur.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Arkadaş bu kısa boylu kızları çekemeyenleri de anlamıyorum. Hayır yani insanız biz de uzun boylu isteriz, siz uzunsunuz diye bir tek sizin mi isteme hakkınız var? Ayrıca buna göre seçmiyoruz kimseyi, denk geliyor nasip kısmet yani. Neyin çekememezliğidir bu?
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Keşke herkes kendini bilse 1.60 kız gelmiş 1.80 üstü adam arıyor türkiyedeyiz kaç tane öyle insan var zaten bari +1.80 boyluları da 1.70 kızlara bırakın 1.60-1.70 erkeklerle 1.50-1.60 kızlar birlikte takılsa keşke ama hayat böyle matematikteki gibi işlemiyor ne yazık ki. Kısmet...
Benden 4 cm kısa sevgilim olmuştu açıkçası sorun eden biri değilim ve kısa insanların takıntıları olarak görüyorum. 155 kız 190 biriyle olmak istiyorsa 😂
Bu soruların da sonu gelmiyor yaş farkı sorusu gibi. Yüz kez cevap yazsan da soruluyor önlemek imkansız. Yanıta gelince çok da sorun değil erkeğin kadından uzun olması yeterli...
Birini seviyorsam bu boyu ya da herhangi bir şeyi için değildir. Boyu ne kadar uzun olursa olsun eğer beni üzüyor ya da sevmiyorsa boyunun ne önemi kalır ki? Bir ilişkide önemli olan karşılıklı saygı ve sevgidir. Boya ya da dış görünüşe "fazlasıyla" önem verenin amacı zaten başkadır.
Önemsiz diyemem çünkü benden kısa biriyle nasıl olur düşünemiyorum. Ama bu eksikliği duygusal anlamda fazlasıyla kapatabiliyorsak bu fark rahatsız edici olmaktan çıkar benim için.
Önemsiz ya da çok önemli diyebileceğim bir konu değil. Aramızda benim uzun kalacağım bir boy farkı olmaması yeterli 😄 Bu üzerine düşünüp dert edeceğim veya kriterim olan bir durum değil.
Aslında uzun olmaması daha iyidir. :) Yıllar öncesinde bir kız arkadaşım benden uzundu ve elini beline atamıyordum onun yerine şakasına elini omzuma atması da gayet incitici olmuştu. 😄 Kısa boylu da değilim ama o çok uzun boyluydu.
Ya karakter olmadıkça 198 boyunda eski erkek arkadaşım da çok bir boka yaramıyordu ama görüntü olarak evet uzun erkekleri daha çekici bulurum ama bu ilişki yaşadığım ya da yaşayacağım insana böyle bir zorunluluk tuttuğum anlamına gelmez
Benden kısa olması kesinlikle tercihim değil. Yahut benimle aynı boyda olmasını da istemem ama asla sevgili olmam, evlenmem diyemiyorum ve demem doğru da olmaz. Ancak elbette benden 5-10 cm uzun olsun isterim.
Bana göre önemli. Bence erkek kadından en az 15 cm en fazla 30 cm uzun olmalı. Tabi ama olmaz da hadi olur da aşık olduğum bir bey olursa boyu kriterlerime uymuyo diye ayrılmam
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Açıkçası hiç önemli değil diyemem. Benden kısa olması pek hoşuma gitmiyor, çok zayıf olması da. Biraz evrimsel perspektiften yaklaşıyorum sanırm. Ama çekici gelmiyor içgüdüsel olarak bir çekim duymuyorum özellikle benden çelimsiz zayıf erkeklere. boyum 1.58. Tabi bunlar ilk etapta anlık gelişen şeyler. date applerinden Tanıyıp uyuştuğum muhabbetinden keyif aldığım birisiyse görüştükten sonra negatif etki olmayabilir. bir ihtimal:d
Çok önemli değil aslında mantıklı bir sebebi de yok zaten 😄laf olsun diye istiyorum kendi adıma söylemek gerekirse 1,88 olsa hoşuma gider sadece okadar
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ülkede 180 üstü erkek nadir bulunduğundan, onları da hobbit kız arkadaşlarımız alikoydugundan uzun boylu kızlarımız için bitmek tükenmek bilmeyen bir sorun olarak kalacaktır.
@YağızDemirören yorumda yazmış biri boyum 160 sevgilim 190 diye. Yanınızda fare gibi duracak kızları niye seviyorsunuz 170 boyum var eski sevgilim de 175ti sız bizim hakkımız olmalısınızzz
Sulak yerde büyümediğimden midir nedir ben 140 falanda biliyorum. Egosu 180 ama. Bende uzun değilim 162 mi 163 mü ne boyum var. Kız benimle konuşurken bile yukarıya bakıyor ve hep konuştuğu, sevgili olduğu, gtüne pervane ettiği çocuklar 180 üstü. 180+ erkekler 140 kızlara neden para yediriyonuz sonra size ahahahahaha aptal diyolar söyleyeyim ben size
Yalan yok kanka ben hiç bizim memlekette 185 üstüne çıkanı görmedim hsjshdj bizim sülalede iki tane erkek kuzenim var biri 187 diğeri de 190 diğerleri 185 aşağı. Onlarda burda büyümedi yani 🤣 İzmir , manisa, İstanbul gibi yerlerde yetiştiler hxnzdbcb
170+ üstüsün galiba benimde en sevdiğim hdjshd Allah affetsin mom jeanlerin, eşofmanların, etek ve elbiselerin sizde kısa durmasına eriyorum😄renkli sevimli çoraplar gözüküyor falan. Şimdi nasıl kapalısın böyle kıyafetin kısa görünmesini seviyorsun diyenler olmadan kaçtım ben. Bende kesiyorum anca🥲sizde durduğu gibi dursun diye
@sudakaybolanbalık 174 boyum. Teşekkür ederim iltifatlar için. 160 'tan aşağı olmadığı sürece boyda problem yoktur bence. Kıyafetine de laf etmek bana düşmez isteyen istediğini beğenir de giyer de hiç takılma sen
Teşekkür ederim😊Bence sende uzun sevgili konusunda hiç takılma. Eminimki gönlünden geçtiği gibi birini bulacaksın. Zamanı değildir bence şu an. Her şeyin bir vakti var. Arkadaşımda senin gibi düşünüyordu o da 176 boyundaydı şu an 185 boyunda biriyle evlendi. Kaç sene bekledi, onu tanıdığımdan beri sevgilisi de olmamıştı. Bu çocukla tanıştı birkaç ay içinde de evlendiler zaten. Çocuk öğretmen olup atandı o yıl. Nasipleri öyleymiş☺
Benden kısa olmasını istemem ancak çok uzun olması şart değil. Benden 4 cm uzun olsun o da yeter. Aynı olmayalım yeter ki😅 Beğeni anlamına gelirsek de uzun boylu insanları çoğu kişi sever yani😅
Tabi insan tanışmadan önce fiziğe bakıyor mesela ben kafası omzumdan daha aşağıda mı diye bakıyorum yoksa kızın yüzünü göremiyorum. Ama mesela internetten falan tanıştıysak ya da başka bi şekilde dış görünüşe önem vermem sorun olmaz benim için 190lık kız da 140lık kız da aynı olur benim için
Benim için biraz sorun ya hatta baya sorun ama o soru soranlardan hiç olmadım onlar soruyor ben görüşlere bakıyorum djjdjd ve boyum 158 yani ne yapqm ben
Boy insanın elinde olan bir şey değil ki.. Boydan ziyade karakter, üslup etkiler beni.. Tabi benden uzun olmasını isterim, kendimden uzun bir erkek bulmam da kolay.. Boy tek kriter olmamalı..
evet çok önemli sırtımda kemik eğrili var ve eyilemiyorum yani göz teması kurabilmem lazım bunun için benden uzun olamıyorsa bile en kötü bana yakın olması gerekiyor
Bence önemli çünkü Erkeklerde bacak boyu kısa gövde uzun old için aynı boya sahip çiftlerde erkek daha kısa gözüküyor Uyum ve estetik açısından 10cm+ boy farkı ideal💃
ben hiç boyunu umursamıyorum. Benim boyum 186 kız arkadaşım 164 bizim için boy hiçbir şey ifade etmiyor.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Şahsen benim sorun edecek bir durumum yok. Boyum 160 :D Olsa olsa uzun sevgili yaparsam yanina yakismiyorum diye sorun ederim. Benim 3 sevgilim oldu. Boylari 173 174 190 dı. 190 olanin yaninda kendimi berbat hissediyodum. O boyumu seviyordu ama...
Bence şöyle bir durum var çıkıp da 1.50 kız ben 1.80 erkek istiyorum diyemez abi. Onun dışında boy okadar önemli değildir erkek kızdan aşırı kısa olmadıktan sonra.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ben sayılara takılmam ne boy nede yaş daha önemli şeyler var uyum ve sevgi gibi
Benim için önemli sarıldığımda kalbini dinlemem lazım benden biraz uzun olsun :))
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Boyu erkeklerin daha çok taktığını düşünüyorum genel olarak uzun ya da orta boylu kadınlar daha çok beğenilmiyor bunun nedeni erkeklerin görselliği daha çok önem vermesi erkekler duyguya kolay giremez çünkü kadınlar benden uzun olsun yeter diyorlar bu konuda eğer görselliğe daha çok önem veren bir kadın varsa eril enerjisi daha yüksek olabilir