Ablanız eski sevgilinizle çıksaydı ne hissederdiniz veya ne tepki gösterirdiniz?

Ablam boşanmak için gittiği adliyede bir memuru benim için çok beğendiğini söyledi. Bana çok yakışacağını söyledi ve konuşmamı istedi. Ben de uzun bir ilişkiden ayrılmıştım o zaman. Uzun zamandır da kimseyle görüşmediğim için kabul ettim görüşmeye başladık. Aramızda herhangi bir samimiyet olmadı. O bana aşık olduğunu söylüyordu, ayrılmak istemedi ama ben görüşlerimiz uymadığı ve kıskançlık krizleri ile beni çok bunalttığı için ayrıldım. Ablamın bizi barıştırması için birkaç defa buluştuğunda nasıl olduysa sevgili olmuşlar. Bu arada ikiz gibi benziyoruz ablamla. Karakterlerimiz çok zıt ama onların ikisi de birbirinin kopyası diyebilirim. Bunlar görüşmeye başladığında ben ablama hakarette bulundum. Ablam benim ona hiç bir şey hissedemediğimi ve bu yüzden eski ilişkimizi sorun etmediğini söyledi. Sonra bu adam ablama evlenme teklifi etti. Kendisini affettirmek için de ben istemediğim hâlde mahkemelerimle alakalı birçok yardımda bulundu. Bir yanım diyor ki zaten zerre ilgi duymadın ve gönlün başka birinde. O yüzden umursama. Bir yanım da diyor ki olmaz öyle şey sonuçta sana da ablana da aynı gözle baktı bu insan. Her ikisini de affetme. Sizce bu durumda benim tavrım ne olmalı?
Ablanız eski sevgilinizle çıksaydı ne hissederdiniz veya ne tepki gösterirdiniz?
Cevapla