Eşim yurt dışında, yeni evli olmamıza rağmen ayrı kaldık. Haksız mıyım?

Ben evliyim ve lütfen yorum yapanlar dikkatli yorum yapsın lütfen rica ediyorum🙏🏻
3 aydır evliyim eşim bir aydır yurt dışında ekmek parası çalışıyor. Hani karı kocayız olur ya görüntülü konuşurken o konular hakkındada konuşursunuz umarım anlatabildim felan benim eşim hiç öyle yapmıyor. Bu sadece bizde mi var bilmiyorum burdan akıl almaya geldim. Az önce de kendisine sordum kötü videolar izliyor musun diye kendisi de evet dedi ve ben aşırı sinirlendim. Ben seni mutlu edemiyorum sanırım videokiler ediyor gibisinden kendisi abarttığımı söylüyor. Sizce haksız mıyım? Ben onun daha 3 aylık eşiyim helali dururken haramına bakıyor bu benim kadınlık onurumu kırdı ben acaba başkaları da mı öyle yoksa ben daha yeni evliyim bilmiyorum abartıyor muyum lütfen birileri bir şeyler desin çok kötü hissediyorum kendimi
Eşim yurt dışında, yeni evli olmamıza rağmen ayrı kaldık. Haksız mıyım?
Cevapla