Sevgiliyle geçirlen özel anları paylaşmak konusunda ne düşünüyorsunuz?

Sevgiliyle geçirlen özel anları paylaşmak konusunda ne düşünüyorsunuz?
Sosyal medyada gösteriş yapmak adına mutluluk pozları verenler her anını nerdeyse fotoğraf karesiyle topluma sunan çiftlerin aslında mutluluk rolü çizdiğini düşünüyorum.
Sevgilimle kahve keyfisi...
Aşkım bana kahvaltı hazırladı...
Eee tamam da bundan bizene foto çekeceğine o kadar güzel bir ansa anı yaşa arkadaşım neden bunu göze sokma derdindesin. Özel insanlar özel kalmalı herksin her şeyi bilmesine de kesinlikle gerek yok.
Peki ya siz bu duruma ne diyosunuz?
Sevgiliyle geçirlen özel anları paylaşmak konusunda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla