Biz erkekler ilk adımı atan kızlara asla basit kız gözüyle bakmazken, bu basitlik olayını neden sadece kızlar düşünüyor?

Bence bu ilk adım olayını kızlar çok abartıyor.
Biz erkekler ilk adımı atan kızlara asla basit kız gözüyle bakmazken, bu basitlik olayını neden sadece kızlar düşünüyor?
Biz erkekler ilk adımı atan kızlara asla basit kız gözüyle bakmazken, bu basitlik olayını neden sadece kızlar düşünüyor?
Cevapla