Sevgilime bir şey ısmarlayacağım zaman hep en pahalısını istiyor. Sizce onun bu yaptığı bencillik mi?

Bugüne kadar hiç aklıma gelmezdi ama sosyal medyada bununla ilgili bir gönderi gördüm ve size sormak istedim.
Olay şu ki hep onun bir şeyler ısmarlamasından yana değilim, o ısmarladığı zaman cebindeki tutarı bilmediğim için hep ucuzunu ve daha azını söylerim. Mesela döner yiyorsak yanında içecek içmiyorum gibi.
Ben ona yemek ısmarlamak istediğimde “ben bir taneyle doymam 2 tane isterim”demişti. Başka bir gün o yemek ısmarladı ben sadece 1 lahmacun yedim sonrasında ona kahve ısmarlamak istedim. Bana istemiyorum dedi. Starbuksun önünden geçerken burda içebiliriz ama büyük boy ve şundan olsun dedi. Yani hep ben ısmarlayacağım zaman sanki geçireyim der gibi davranıyor. Hiç ekonomik olarak o kadar müsait miyim diye sormuyor. O gün mesela yanımda o kadar haram yoktu bi büyük kahveye neredeyse 30 tl verdim ben sadece su aldım. Ona büyük boy çok değil mi çok yedin ayran içtin dokunmasın diye alttan söyledim yok ben içerim diyip bide büyük boy mocha içti.
Sizce onun bi yaptığı bencillik değil mi?
Sevgilime bir şey ısmarlayacağım zaman hep en pahalısını istiyor. Sizce onun bu yaptığı bencillik mi?
Cevapla