Kadınların ikiyüzlülüğü hakkında ne düşünüyorsunuz?

21 yaşındayım ve hiç sevgilim olmadı. Buraya ne zaman böyle soru sorsam çoğu sıcak yaklaştılar. İşte çok duygusalsın tebrik ederimler falan filan. Diğer erkekler uçkurunun peşinde de şöyle böyle. Ama sorun şu ki ben ve benim gibi adamlar onların gözünde hiç erkek bile olmadık.

Artık yalanlarınıza da inanmıyorum. Size kızmıyorum yanlış anlaşılma olmasın. Bedenlerinizin içinde öyle bir tutku var ki hayvansılıktan kurtulamadınız tıpkı bizim gibi. Beraber olacağınız erkeği nasıl seçtiğiniz de buna göre oluyor.

Haa aranızda kesinlikle farklı olanlar var demi, peki. Hepiniz farklısınız.
Kadınların ikiyüzlülüğü hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla