Ben hiç sormadım, çünkü söylemek isteyen zaten kendisi söyler ve neden diye sorduğumda söyleyeceği neden de büyük ihtimalle gerçek neden değil uydurma bir bahane olur ancak ben avunayım diye söylemiştir.
Evet sorulur. Ayrılmak istemesinin bir sebebi vardır. Ayrılan kişi terk ettiği için suçlu olmaz her zaman. Belki sevgilisi aldattı ve bunu öğrendi o yüzden ayrılmak istiyorum dedi. Veya ilişki de bencillik edip sürekli kendini düşünerek hareket etti veya hatalarını devamlı sürekli uyarılmasına rağmen tekrar etti. Veya veya diye uzar gider bir sürü sebep var. Ve bu nedenleri öğrenmek bizim hakkımız eğer öğrenemezsek bunu istemezsek öğrenmek istemezsek hatalarımızla beraber yaşamış oluruz. Hatta öğrenmek istememekle bile bir hata daha yaparız. Mantıklı düşünen birisi ayrılığın nedenlerini öğrenmek ister. Her ayrılık sıkıldım seni sevmiyorum o yüzden ayrılıyorum demek değildir.
Ayrılmak istiyorum diyen sevgiliye seni benmi bırakayım yoksa sana taksimi çağırayım diye sorulur ama neden diye sorulmaz. Bunu söylemiş ise herşey bitmiş demektir.
Açıkçası bence saçma değil. Bir şey bitirilecekse nedenini öğrenmek isterim. Her şeyde bir neden aradığımız gibi bunda da ararım. Sonrasında bitiririm. Gereksiz değil.
Adam gibi adam olan 1 kadını sever ölenedek sever şimdiki erkeklerin 100de 99u pislik olmuş ayran gönüllü hepsi günde 10 kıza birden seni seviyorum diyolar siz kadınlar biz dürüst olanlarıda kabul etmiyorsunuz güzellik gelip geçici bi erkegin önce merhametli yüreği olsun ki sevdiğine değsin merhametli yüreği olan erkek ölene kadar sever değer verir
Sorulmalıdır tabii ki. Çünki aşkta ilişkiyi başlatmak için bir sebeptir. Ve bitimininde bir sebebi vardır. Sebep vardır ki Sonuç (ayrılık) vardır. Sağlam bir ilişki neden durduk yere bitirilir ki? Nedeni vardır ve öğrenmek sizin manevi hakkınızdır. Çünki ilişki tektaraflı yaşanmaz. İki kişinin ortak duygularıyla oluşur.
Üniversite zamanlarında bir kız arkadaşım benden ayrılmak istediğini söyledi bir gün. Çok seviyor olmama rağmen tamam dedim. Sonra akşam bana mesaj attı, beni sevdiğini ama nedenini bile sormadığım için ayrılık kararını kesinleştirdiğini söyledi. En azından sebebini sorsaydım gitmeyebilirdi yani.
Bir zahmet... Sorarım ben. Tevekkeli iki tarafın da medeni bir şekilde birbirine kin kusması ayrılığın ilk psikolojik yük atımıdır. E o kadar zaman geçirmişim adamla iyisiyle kötüsüyle o 'kötü' ondan çıkmazsa benden çıkacak
o kadar eminim ki severek de evlensem mantık evliliği de yapsam mutsuz olacağım. ben insanlardan çabuk sıkılan biriyim. sürekli aynı evde olunca da çekilmez bir hal alacak bu. o yüzden eminim
valla ayrılmak istiyorum demişti bi kız bana bende tamam dedim neden diye sorar insan diyede fırca yedim bide o yüzden ben bu kadınları anlamıyorum sorsan kabahat sormasan kabahat
Sorulur hiç başıma gelmedi ama meraklı bir insanım ufakta olsa insan bi sebep duymak ister şahsen ben isterdim şu dünyadan sebepsiz olan hiçbir şey yok sonuçta
Sorulur, sorulmalı da. Hiçbir şey nedensiz bitmez. Bu sorunun amacı ilişkinin bitmesini engellemek değil, sorunun ne olduğunu anlayıp ona göre hareket etmek bence. Sorulmadığı zaman sürekli akılda neden bitirdi diye soru işareti olarak kalır
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ayrılmak istiyorsa nedeni bellidir zaten istemiyordur artık detayı önemsizdir beni istemeyeni ben hiç istemem. Keyfin bilir der geçerim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Herkes bir açıklamayı hak eder, bu yüzden sorarım. Dur diyecegimden değil
Eskiden sorardım üzülürdüm sonra bahaneler ardı arkası kesilmezdi rencide olurdum suçlu hissederdim kendimi gerek yokmuş. Artık sormuyorum ayrılmak mı istiyorsun tamam yallah
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ayrıldığı yetmiyor bir de sebep söylemeden ayrılmış küfür gibi. d
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bu görseldeki bacımı kimse terk etmez. Soru konu dışı.
Sen böyle yazınca komik geldi de soran kişi kabullenemiyor da mı soruyor kabullendi anlamak için mi soruyor ne için sorarsa sorsun sen son cümleni söylemişsin
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
her sey yolundayken tak dıye oyle derse sorarım tabı