Doğumgünü, Sevgililer günü
Tanışma yıldönümü
Çıkma yıldönümü
İlk öpücük yıldönümü
Evlilik yıldönümü
İlk seni seviyorumun yıldönümü 😃😃😃
Tanışma yıldönümü
Çıkma yıldönümü
İlk öpücük yıldönümü
Evlilik yıldönümü
İlk seni seviyorumun yıldönümü 😃😃😃


Ben bu tarz günlere anlam yükleyen biri değilim😅 sanırım bu konuda biraz odunum sadece sevdiklerim doğum günlerini kutlarım arada unutsamda 🙈 o günü önemsediğin için değil ama sevdiğim kişileri unutmadığımı göstermek için kutlarım. Ben daha çok hal hatır sorulmasına dikkat ederim, mesela hastaneden çıkan birine geçmiş olsun derim ve buna daha çok önem veririm çünkü bu birini merak ettiğin anlamına gelir bence bu özel günlerden çok daha önemli ❤️
Cidden mi, ben gerçekten her şeyin ilkini yazarım takvimime 😃 ilk görüşme, ilk buluşma, tanışma, ilk sinema biletlerini de saklarım mesela 😃
Çok romantik, unutulursa kaçacak delik araması gerekiyor yalnız 😃
Beni benden iyi tanıyorsun 😃 lütfen bunu taliplerimin gözüne gözüne sokabilir miyiz hahahah 🖤🖤
Çok güzel özet geçtin balım, artık talip kalmadı hauehahh 😃
Doğum günün geçti mi ki senin 🤦♂️😪
Kimin benim mi?
Evet boğa burcu senin 😀
Söylemem 😌
Doğum günü, evlilik yıldönümü vs. Gibi önemli günleri unutan öküz neyse cezasini çeksin 😂
Ama diğer önemli ama önemsiz günler için takvim uygulaması iyi ki var. Biraz daha çakallık yapıp Google foto ya da face anılarda çıkması için o gün foto çekip paylaşım yaparsan anılar zaten hatırlatıyor , unutsan da unutturmaz. Azcik akıllı olmak lazım 😂
Benim için ise doğum günü dahil hepsi sıradan 365 günden birisi. 😂😂😂
😃😃 aklın yolu bir Trafo
Her daim Trafo
Bir ilişkide günleri problem etmiyor ve önemsemiyorum.. Beni bir tek o gün mü seviyor? Saçma geliyor bana..
Hayır tabii ki, ama hatırlanılmasını ister çoğu Kadın..
Düşündüm çok düşündüm.. 😃🤷♀️ birşey bulamadım
Rica ederim.
Evlilik yıldönümü mantıklı geldi. O olabilir.
Sade ve sadece 🤷♀️
Şanslı Hatun diyelim..
Cevap
31Cevap
doğum günleri önemli bence..
netice de onun hayatındaysam o gün doğduğum için bunun unutulmasına üzülürüm.
Sonrasında evlilik yıldönümü gelebilir:)
Evlilik Yıldönümü olabilir. Ama abartmaya da gerek yok. "Bu yılı da atlattık boşanmadan, çok şükür." der gibi oluyor. 😂 Hatırlansa hoş olur tabi.😁
Hahaha oley be 😃
Sana bisey diyim mi?
Genelde unutan taraf hep ben olurdum 🤫🤫🤫🤫
Birazcik odunum da 😁😁😁😂😂😂🙈
İnanmam 😃😃
Hakedene canım 😎🤪😜
Benim için sorun olmaz umarım böyle şeylere takılmayan biri olur, ama genelde kadınlar için önemlidir özel günler dikkat ederim unutmamaya..
Evet Sarı bu son derece önemli birşey 😃
Bak yaa 😀 özelliklerine gıcıklıkta eklemiş miydin
Hemen ekliyorum 😃✌️
İlk sıraya olsun lütfen 😀
Zirveye koydum Sarı 😃
Yav sorularınızın bildirimleri bana gelmedi yeni görüyom dşsşsşslsl neyse beni unutmasın o yeter 😂
Önemli olan Niyet ahhehah 😃
Sana katılıyorum. İlk otobüse binişimizin yıl dönümünde önemli zmnxxmnxxm
Tabii ki 😀
Pek takilmam ya detaylara ben sonuc odakliyim sennpeki?
Ben takılırım, benim için her gün özeldir. Balık hafızalıyım ama 365 günüm o Adam olacaksa her günü hatırlarım, buna ilk buluşma gibi şeyler de dahil
Doğumgünü ve yıl dönümü yeterli bence.
Doğum günüm unutulsa da çok kasmam.
Ama bunlar basit ayrıntı. Unutuldu diye sorun çıkarmaya değmez.
günler önemli değil deselerde kızlar takıyo bu konuya erkeklerin umrunda değil ayıp olmasın diye umursuyomuş gibi davranıyolar.. nett!!!
Benim için hiç bir özel günün değeri yoktur. Sevdigim yanımda olsun yeter bana. Birisine özel bir şey yapmak için özel güne ihtiyacım yok tur..
Klişe yapacağım, kaçılın.
Benim onunla her günüm önemli gün.
Bu tür takıntılarım yok.
cut.
Hiç biri önemsiz. Ara sıra sürpriz yapsın yeter özel güne çok da gerk yok. hangi biriyle uğraşacaksın. Yazık bu adamlara
ilginç gelicek ama ben doğumgünleri konusunda çok hassasım. Annem unutsun alınmam ama sevgilim unutursa ciddi kırılırım
Doğum günümü unutması beni üzer ama takılmam yani unutabilir insanız sonuçta.😊
yazdıkların hepsi
kadınlar sıkıntı cıkarır. sabit.
özel günleri sevmiyorum benim için sorun teşkil etmez
İlk gunesli havada yürumemizin yil dönümünü unutursa kan çıkar anshshsh
Özel günleri unutmam. Unutulursa da çok takılmam...
Doğum gününün unutulmaması gerekir bence.. Her iki taraf için de..
İnsanlık hali, unutabilir. Ben de unutabilirim. Geç de olsa kutladığı sürece sorun etmem.
Ben unutan oluyorum genelde. 🙈
Tanışma yıldönümü ve doğum günü önemlidir ama benim için.
Nasılsın elmalı turtam dediğim günü unutursa asla affetmem..
Haha 😃 affetme asla
Özel günler çok önemli değil, takıntım yok ama evlilik tarihi de unutulmasın yaa bir zahmet... 🤭
Benim için bir sorun teşkil etmiyor karşı taraf için de etmez umarım
Bir erkeğin hiç birisini unutmaması gerekiyor 😄
Evet söyle hemcinslerine 😃
Günler pek umrumda değil.
Çok sorun yaşarsın, çoook.
Bem öyle şeyleri fazla takmam da karşı tarafı bilmem
Evlilik yıldönümü olabilir 😄
Sevgimin özel bir günü olmamalı diye düşünüyorum.
Doğum günü 🎁 unutulmamalı. 😎
tanışma evlilik yıldönümü
Erkekler bu günleri pek umarsamiyordur.
tanışma yıl dönümü oldukça önemli
Böyle şeyleri takmam. Gün falan önemli değil
Ben sorun çıkarmam.
Karşı taraf çıkarırsa?
😌 unutmazsın bence de
Doğum günü, Sevgililer günü
ölüm yıldönümüm
Unutmaz herhalde
Öldün mü lan 🥲
hiçbiri
Sadece doğum günüm
Hic biri.
Doğum günleri
Evlilk yıldönümü
Evlilik yıldönümü
Doğum günü 🤬
Yıl dönümü
Hepsi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?